Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΦΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ




Εφαρμογή των ασκήσεων 
Σε περίπτωση ειδικής εφαρμογής όπως απεξάρτηση απο φαγητό η ποτό  η από τοξικούς ανθρώπους

 Αφου κατανοήσουμε την δομή της άσκησης οπως δίνεται μπορούμε να βάλουμε στην θέση των αντικειμένων και των προσώπων συγκεκριμένα πράγματα και πρόσωπα π.χ κοιτάμε 



ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ...............................

ΤΟ ΠΟΤΟ........

ΤΟ ΓΛΥΚΟ
Αυτό το γλυκό από μόνο  του δεν έχει καμία σημασία  .Έχει την σημασία που του έχω δώσει εγώ και  αυτό μπορώ να το αλλάξω .



.





TON KAΠNO
Ο Καπνός δεν έχει καμία σημασία από μόνος .έχει την σημασία που του έχω δώσει εγώ και μπορώ να το αλλάξω είναι  στο δικό μου νου και μόνο.




.



Αυτός ο άνθρωπος δεν σημαίνει τίποτα έχει όλη την σημασία που εγώ του έχω δώσει και  αυτό μπορώ να το αλλάξω  Γιατί  είναι στον δικό μου νου και τίποτα άλλο.

Αποτέλεσμα εικόνας για PICTURES OF NEGATIVE PEOPLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE