Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2017

ΜΑΘΗΜΑ 2 ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ




ΜΑΘΗΜΑ 2 ΕΣΩΤΕΡΙΚΉ ΑΝΑΛΥΣΗ
Έχω δώσει Σε ότι βλέπω σε αυτό το Δωμάτιο
Έξω στο δρόμο, από αυτό το παράθυρο, σε αυτό το μέρος.
Την σημασία που έχουν για μένα.
Πρώτα παρατηρούμε στην άσκηση αυτή την παρουσία της ανώτερης τριάδας μέσω του Ιησού και του Αγίου πνεύματος  Ο μαθητής. έχει ήδη κατανοήσει ότι δεν είναι η αλήθεια αυτή που υπάρχει έξω από αυτόν και θέλει να γνωρίσει την πνευματική του υπόσταση

Το υποκείμενο, ο ομιλών σε αυτή την πρόταση είναι η προσωπικότητα  του ανθρώπου που επιθυμεί τα πνευματικά αλλά ακόμα δεν έχει λάβει τις ενέργειες που θα τον οδηγήσουν στην Αναγέννηση και να χριστεί μαθητής. Ο  άνθρωπος λειτουργεί σε αυτό το επίπεδο με το κατώτερο νοητικό   και μέσω του εγκέφαλου  που είναι το όργανο του συλλέγει πληροφορίες για τα φαινόμενα που τον περιβάλλουν  αλλά αγνοεί ακόμα την δημιουργό αιτία . Τα αντικείμενα είναι σημαντικά γι αυτόν ακόμα.
 Ο εγκέφαλος συλλέγει πληροφορίες μέσω των αισθήσεων, και κάποιες φορές και από το ανώτερο νοητικό σε στιγμές αφηρημένης σκέψης και τις παραχωρεί όποτε τις έχει ανάγκη η προσωπικότητα . 
 Έχω δώσει σε ότι βλέπω  σε αυτό το Δωμάτιο …       
  Τα μάτια του σώματος καθώς και οι πέντε αισθήσεις του είναι τα μόνα αξιόπιστα όργανα για τον κατώτερο νου και την προσωπικότητα και τα εμπιστεύεται απόλυτα.
 Ο κατώτερος νους το μόνο που μπορεί να αντιληφθεί είναι ο συγκεκριμένος χώρος αυτός που μπορεί να δει με τα μάτια του σώματος, οτιδήποτε άλλο το αμφισβητεί .

 ΈΧΩ ΔΏΣΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΊΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΈΝΑ.


     

Στην πρόταση αυτή εμφανίζεται και το συναισθηματικό σώμα του ανθρώπου με την λέξη , σημασία η νόημα που δεν υπήρχε στην πρώτη άσκηση  . Εδώ βλέπουμε την επίδραση του συναισθήματος, την κρίση και την ταξινόμηση των πραγμάτων σύμφωνα με το παρελθόν .
που μας παρασύρει σε ανώφελους συναισθηματισμούς  μακριά από το τώρα που είναι η μόνη δημιουργική στιγμή.                                                                                               
Το συναισθηματικό μέρος του ανθρώπου ανήκει στην κατώτερη τριάδα έχει υποκαταστήσει προσωρινά   την αγάπη του πατέρα  που χαρακτηρίζει την ανώτερη τριάδα .Είναι θερμό και εμπεριέχει όλα τα πάθη και την χωριστικότητα που χαρακτηρίζουν τον κατώτερο αλλά και τον μέσο άνθρωπο  είναι καταστροφικό και ανθρωποκτόνο και θέλει πολύ δουλειά να απαλλαγεί ο μαθητής από αυτό και  να δεχτεί την ανώτερη αγάπη που είναι ταυτόσημη με την θέληση του Θεού .
Κατά συνέπεια όποιο κα να είναι το αντικείμενο που περιλαμβάνουμε στην άσκηση έχει μόνο την σημασία που του δώσαμε κατά το παρελθόν και το έχουμε περιβάλλει με άφθονο συναισθηματισμό. Το σώμα ,τα χρηστικά αντικείμενα που μας περιβάλλον δεν πρέπει να εκλυφθούν ως μια πραγματικότητα αλλά είναι μια αστραπιαία εκδήλωση του ψυχικού φορέα μέσα στην ύλη και παγιδεύουν τον μη γνωρίζοντα στην ιδέα ότι αυτός είναι ο πραγματικός αλλά και ο μοναδικός κόσμος
Στις περισσότερες των περιπτώσεων άνθρωποι γεννιούνται και πεθαίνουν χωρίς να μάθουν ότι στην ουσία είμαστε πνευματικά όντα

Μάθημα 97 Πνεύμα είμαι, ένας άγιος Υιός του Θεού, ελεύθερος από κάθε όριο, ασφαλής, θεραπευμένος και ολοκληρωμένος, ελεύθερος να συγχωρώ και ελεύθερος να σώσω τον κόσμο.  
 και ότι το υλικό σώμα  (μάθημα 201Δεν είμαι σώμα. Είμαι ελεύθερος. Γιατί είμαι ακόμα όπως με δημιούργησε ο Θεός.) 


το χρησιμοποιούμε μέσα στο χρόνο ,συλλέγουμε εμπειρίες και επιστρέφουμε  στην βάση μας.
Ο ασκούμενος που έχει μπει στον δρόμο της μαθητείας και δικαιούται τον βαθμό του μαθητή έχει αρχίσει και βλέπει την Δημιουργό αιτία(μάθημα 30 ο θεός είναι μέσα σε όλα όσα βλέπω )
 πίσω από την εκδηλωμένη μορφή και όχι την εκδήλωση .Στην άσκηση αυτή δεν υπάρχει σαφής σύνδεση με την ανώτερη τριάδα ,  αλλά ο εκπαιδευόμενος στην αφηρημένη σκέψη μπορεί να το διακρίνει πίσω από την φράση,  Έχω δώσει Σε ότι βλέπω …Την σημασία που έχουν για μένα.
Υπάρχει μια αμφισβήτηση για τον τρόπο που βλέπω  και είναι τα πρώτα τριξίματα στην αποδόμηση του εγώ
 Το ανώτερο νοητικό  θα το συναντήσουμε στις πιο προχωρημένες ασκήσεις .

Στο επόμενο επίπεδο ο ασκούμενος ως μαθητής πλέον θα  φτάσει στο σημείο επίγνωσης και θα πει
-Είμαι προκατειλημμένος με όλα όσα βλέπω Αυτό δεν είναι  όραση. Πραγματική Όραση  είναι όταν πίσω από τα φαινόμενα βλέπουμε την δημιουργό αιτία και όχι το φαινόμενο
- Αυτό είναι μια προκατάληψη .
προκατάληψη είναι η δυσμενής διάθεση εκ των προτέρων .
-Είναι απλά μια ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, αυταπάτη. Νομίζουμε ότι κάτι συμβαίνει ΤΩΡΑ λόγω χρόνιας προκατάληψης.
- Ότι δεν συμβαίνει ΤΩΡΑ  είναι εκτός πραγματικότητας. Είναι ονείρεμα
  -Είμαι πρόθυμος να ακυρώσω τις κρίσεις μου, επειδή θέλω να δω πραγματικά .
- Οι κρίσεις μου με έχουν πληγώσει, και δεν θέλω να βλέπω σύμφωνα με αυτές.
καλή συνέχεια 
Γιώτα

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου