Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΘ344 ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ




ΜΑΘΗΜΑ 344

Σήμερα μαθαίνω τον νόμο της αγάπης ∙ ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.



 



ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Σήμερα θα επικεντρωθούμε στην μετάβαση της συνείδησης στο κέντρο της καρδιάς.

Εξετάζοντας τα ενεργειακά κέντρα από την βάση του σώματος το πρώτο κέντρο είναι αυτό που ταυτίζεται με την ανάγκη της επιβίωσης και έχει χρώμα κόκκινο.
Ακολουθεί το επόμενο που έχει  χρώμα πορτοκαλί και είναι υπεύθυνο για την αναπαραγωγή και έπεται το τρίτο κατά σειρά που είναι το ηλιακό πλέγμα και έχει χρώμα κίτρινο .
Αυτά είναι τα κέντρα που είναι σε λειτουργία σε όλους τους ανθρώπους σε άλλους είναι ισορροπημένα σε άλλους υπολειτουργούν και σε άλλους υπερλειτουργούν και από αυτό καθορίζεται και η σωματική υγεία αλλά και η ευεξία το ανθρώπου.
Το επόμενο είναι το τέταρτο κέντρο της καρδιάς και είναι πράσινο . Το πέμπτο είναι μπλέ  το έκτο είναι λουλακί και το έβδομο είναι βιολετί 
Αν προσέξουμε τα τρία πρώτα κέντρα είναι θερμά χρώματα και το τέταρτο της καρδιάς είναι πράσινο ενώ τα επόμενα είναι αποχρώσεις του μπλε .
Όσοι γνωρίζουν από χρώματα ξέρουν ότι αν αναμίξεις αποχρώσεις του κόκκινου με αποχρώσεις του μπλε θα πάρεις το πράσινο . Έτσι και εδώ το τέταρτο κέντρο της καρδιάς επειδή είναι ανάμεσα από τα τρία πρώτα  θερμά και τα τρία μπλε ψυχρά είναι πράσινο.
Αυτό που έχει σημασία στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι όταν η συνείδηση του ανθρώπου ξεπερνά τα κατώτερα κέντρα και φτάνει στο κέντρο της καρδιάς έχει μάθει να ζει μια ισορροπημένη ζωή και να  συγχωράει τον εαυτόν του και τους άλλους και ζει χωρίς φόβο και ενοχές.

 Το επόμενο κέντρο της καρδιάς που είναι  το κέντρο της Αγάπης είναι η πύλη για την μετάβαση  στην ανώτερη πνευματική τριάδα που είναι τα επόμενα τρία ενεργειακά σώματα
Στην επικεφαλίδα της άσκησης παρατηρούμε την προσέγγιση του ανθρώπου στο τέταρτο κέντρο. στο κέντρο της αγάπης(μαθαίνω τον νόμο της αγάπης) και της αποδοχής της συγχώρησης( ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.)
που είναι αναγκαία  για αυτήν την μετάβαση.


Οι κύριες διαδικασίες ανοίγματος της καρδιάς σκιαγραφούνται σ' αυτή την απλή πρόταση. Πρώτα, η καρδιά αδειάζει από εγωιστικές επιθυμίες, προετοιμάζοντας έτσι το δρόμο για τη μεταμόρφωση σε ένα κέντρο ανιδιοτελούς­ αγάπης. Στο τέλος, η ανοιχτή καρδιά είναι σαν ένα δισκοπότηρο που ξεχειλίζει από το νερό της ζωής, από ένα διαρκές ρεύμα θείας αγάπης.

ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Σανσκριτικό όνοµα: αναχάτα, "εκείνο που δεν προσβάλλεται".

Θέση: ανάµεσα στον τέταρτο και στον πέµπτο θωρακικό σπόνδυλο.

Λειτουργία: αγάπη 

Στοιχείο: αέρας.

Εσωτερική κατάσταση: συμπόνια, αγάπη.

Αδένας: θύµος.

Μέρη σώµατος: πνεύμονες, πλάτη, θώρακας καρδιά, βραχίονες, χέρια , αίμα και κυκλοφοριακό σύστημα, δέρμα

Αίσθηση: αφή.

Χρώµα: Ακτινοβολεί πράσινη,ροζ και μερικές φορές χρυσαφένια δόνηση.


Ο ήχος του: είναι "ε" και εκπροσωπείται από τη μουσική νότα « Φα ».


Στην διεύθυνση αυτή θα βρείτε μουσική για το άνοιγμα του κέντρου της καρδιάς

https://www.youtube.com/watch?v=unU8SdLtd3E&list=RDq8jCKzpwS34&index=4



Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 
Με αγάπη
 Παναγιώτα Σούλη

                                                                ΜΑΘΗΜΑ 344
Σήμερα μαθαίνω τον νόμο της αγάπης ∙ ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.

Αυτός είναι ο δικός Σου νόμος , Πατέρα μου, όχι ο δικός μου. Δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει το να δίνω, και σκέφτηκα να κρατήσω αυτό που επιθυμούσα μόνο για τον εαυτό μου. Και καθώς κοίταξα τον θησαυρό που νόμιζα ότι είχα, βρήκα έναν άδειο χώρο όπου τίποτα ποτέ δεν υπήρξε ούτε υπάρχει και θα υπάρξει. Ποιος μπορεί να μοιραστεί ένα όνειρο; Και τι μπορεί να μου προσφέρει μια ψευδαίσθηση; Όμως αυτός που συγχωρώ θα μου δώσει δώρα πέρα από την αξία που έχει οτιδήποτε εδώ στην γη. Οι αδελφοί που έχω συγχωρέσει ας γεμίσουν την αποθήκη μου με θησαυρούς του Ουρανού, οι οποίοι είναι οι μόνοι αληθινοί. Έτσι εκπληρώνεται ο νόμος της αγάπης. Κι έτσι ο Υιός σου σηκώνεται και επιστρέφει σε Σένα. 

Πόσο κοντά είμαστε ο ένας στον άλλο, καθώς πορευόμαστε προς τον Θεό. Πόσο κοντά σε μας είναι Εκείνος. Πόσο κοντά είναι το τέλος του ονείρου της αμαρτίας, και η λύτρωση του Υιού του Θεού.
Μετ χ τσιντέα

Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com

The blogger giota souli



ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΠΕΝΣ


1 Ενώ δε ο όχλος συνέθλιβεν αυτόν διά να ακούη τον λόγον του Θεού, αυτός ίστατο πλησίον της λίμνης Γεννησαρέτ,
4:18-181:16-165:1-10>>2 και είδε δύο πλοία ιστάμενα παρά την λίμνην οι δε αλιείς αποβάντες απ' αυτών εξέπλυναν τα δίκτυα.
4:18-181:16-165:1-10>>3 Εμβάς δε εις εν των πλοίων, το οποίον ήτο του Σίμωνος, παρεκάλεσεν αυτόν να απομακρύνη αυτό ολίγον από της γης, και καθήσας εδίδασκεν εκ του πλοίου τους όχλους.
4:18-181:16-165:1-10>>4 Καθώς δε έπαυσε λαλών, είπε προς τον Σίμωνα· Επανάγαγε το πλοίον εις τα βαθέα και ρίψατε τα δίκτυα υμών διά να οψαρεύσητε.
4:18-181:16-165:1-10>>5 Και αποκριθείς ο Σίμων, είπε προς αυτόν· Διδάσκαλε, δι' όλης της νυκτός κοπιάσαντες δεν επιάσαμεν ουδέν· αλλ' όμως επί τω λόγω σου θέλω ρίψει το δίκτυον.
4:18-181:16-165:1-10>>6 Και αφού έκαμον τούτο, συνέκλεισαν πλήθος πολύ ιχθύων και διεσχίζετο το δίκτυον αυτών.
4:18-181:16-165:1-10>>7 Και έκαμον νεύμα εις τους συντρόφους τους εν τω άλλω πλοίω, διά να έλθωσι να βοηθήσωσιν αυτούς· και ήλθον και εγέμισαν αμφότερα τα πλοία, ώστε εβυθίζοντο.
4:18-181:16-165:1-10>>8 Ιδών δε ο Σίμων Πέτρος, προσέπεσε προς τα γόνατα του Ιησού, λέγων· Έξελθε απ' εμού, διότι είμαι άνθρωπος αμαρτωλός, Κύριε.
4:18-181:16-165:1-10>>9 Επειδή έκπληξις κατέλαβεν αυτόν και πάντας τους μετ' αυτού διά την άγραν των ιχθύων, την οποίαν συνέλαβον,
4:18-181:16-165:1-10>>10 ομοίως δε και τον Ιάκωβον και Ιωάννην, τους υιούς του Ζεβεδαίου, οίτινες ήσαν σύντροφοι του Σίμωνος. Και είπε προς τον Σίμωνα ο Ιησούς· Μη φοβού· από του νυν ανθρώπους θέλεις αγρεύει.
4:18-181:16-165:1-10>>11 Και αφού έφεραν τα πλοία επί την γην, αφήσαντες άπαντα ηκολούθησαν αυτόν.
4:22-221:20-205:11-11>>12 Και ενώ ήτο εν μιά των πόλεων ιδού, άνθρωπος πλήρης λέπρας· και ιδών τον Ιησούν, έπεσε κατά πρόσωπον και παρεκάλεσεν αυτόν, λέγων· Κύριε, εάν θέλης, δύνασαι να με καθαρίσης.
8:2-21:40-405:12-16>>13 Και εκτείνας την χείρα, ήγγισεν αυτόν και είπε· Θέλω, καθαρίσθητι. Και ευθύς η λέπρα έφυγεν απ' αυτού.
8:3-31:41-425:13-13>>14 Και αυτός παρήγγειλεν αυτόν να μη είπη τούτο προς μηδένα, αλλ' ύπαγε, λέγει, και δείξον σεαυτόν εις τον ιερέα και πρόσφερε περί του καθαρισμού σου, καθώς προσέταξεν ο Μωϋσής, διά μαρτυρίαν εις αυτούς.
8:4-41:43-445:14-14>>15 Αλλ' έτι μάλλον διήρχετο η φήμη περί αυτού, και συνηθροίζοντο όχλοι πολλοί, διά να ακούωσι και να θεραπεύωνται υπ' αυτού από των ασθενειών αυτών·
1:45-455:15-15>>16 αυτός δε απεσύρετο εις τας ερήμους και προσηύχετο.
8:2-21:40-405:12-16>>17 Και εν μιά των ημερών, ενώ αυτός εδίδασκεν, εκάθηντο Φαρισαίοι και νομοδιδάσκαλοι, οίτινες είχον ελθεί εκ πάσης κώμης της Γαλιλαίας και Ιουδαίας και Ιερουσαλήμ· και δύναμις Κυρίου ήτο εις το να ιατρεύη αυτούς.
9:1-12:1-115:17-17>>18 Και ιδού, άνδρες φέροντες επί κλίνης άνθρωπον, όστις ήτο παραλυτικός, και εζήτουν να φέρωσιν αυτόν έσω και να θέσωσιν ενώπιον αυτού·
9:2-22:3-35:18-18>>19 και μη ευρόντες διά ποίας εισόδου να φέρωσιν αυτόν έσω εξ αιτίας του όχλου, ανέβησαν επί το δώμα και διά των κεραμίδων κατεβίβασαν αυτόν μετά του κλινιδίου εις το μέσον έμπροσθεν του Ιησού.
2:4-45:19-19>>20 Και ιδών την πίστιν αυτών, είπε προς αυτόν· Άνθρωπε, συγκεχωρημέναι είναι εις σε αι αμαρτίαι σου.
2:5-55:20-20>>21 Και ήρχισαν να διαλογίζωνται οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι, λέγοντες· Τις είναι ούτος, όστις λαλεί βλασφημίας; τις δύναται να συγχωρή αμαρτίας ειμή μόνος ο Θεός;
9:3-32:6-65:21-21>>22 Νοήσας δε ο Ιησούς τους διαλογισμούς αυτών, απεκρίθη και είπε προς αυτούς· Τι διαλογίζεσθε εν ταις καρδίαις σας;
9:4-42:8-85:22-22>>23 τι είναι ευκολώτερον, να είπω, Συγκεχωρημέναι είναι εις σε αι αμαρτίαι σου, ή να είπω, Σηκώθητι και περιπάτει;
9:5-52:9-95:23-23>>24 αλλά διά να γνωρίσητε ότι εξουσίαν έχει ο Υιός του ανθρώπου επί της γης να συγχωρή αμαρτίας, είπε προς τον παραλυτικόν· Προς σε λέγω, Σηκώθητι και σήκωσον το κλινίδιόν σου και ύπαγε εις τον οίκόν σου.
9:6-62:10-105:24-24>>25 Και παρευθύς εγερθείς ενώπιον αυτών, εσήκωσε το κλινίδιον εφ' ου κατέκειτο και ανεχώρησεν εις τον οίκον αυτού, δοξάζων τον Θεόν.
9:7-72:12-125:25-25>>26 Και έκστασις κατέλαβεν άπαντας και εδόξαζον τον Θεόν, και επλήσθησαν φόβου, λέγοντες ότι είδομεν παράδοξα σήμερον.
9:8-85:26-26>>27 Και μετά ταύτα εξήλθε και είδε τελώνην τινά Λευΐν το όνομα, καθήμενον εις το τελώνιον, και είπε προς αυτόν· Ακολούθει μοι.
9:9-92:14-145:27-27>>28 Και αφήσας άπαντα, εσηκώθη και ηκολούθησεν αυτόν.
2:13-135:28-28>>29 Και έκαμεν εις αυτόν ο Λευΐς υποδοχήν μεγάλην εν τη οικία αυτού, και ήτο πλήθος πολύ τελωνών και άλλων, οίτινες εκάθηντο μετ' αυτών εις την τράπεζαν.
9:10-102:15-155:29-29>>30 Και εγόγγυζον οι γραμματείς αυτών και οι Φαρισαίοι προς τους μαθητάς αυτού, λέγοντες· Διά τι μετά τελωνών και αμαρτωλών τρώγετε και πίνετε;
9:11-112:16-165:30-30>>31 Και αποκριθείς ο Ιησούς, είπε προς αυτούς· Δεν έχουσι χρείαν ιατρού οι υγιαίνοντες, αλλ' οι πάσχοντες.
9:12-122:17-175:31-31>>32 Δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν.
9:13-135:32-32>>33 Οι δε είπον προς αυτόν· Διά τι οι μαθηταί του Ιωάννου νηστεύουσι συχνά και κάμνουσι δεήσεις, ομοίως και οι των Φαρισαίων, οι δε ιδικοί σου τρώγουσι και πίνουσιν;
9:14-142:18-185:33-33>>34 Ο δε είπε προς αυτούς· Μήπως δύνασθε να κάμητε τους υιούς του νυμφώνος να νηστεύωσιν, ενόσω είναι μετ' αυτών ο νυμφίος;
9:15-152:19-195:34-34>>35 θέλουσιν όμως ελθεί ημέραι, όταν αφαιρεθή απ' αυτών ο νυμφίος· τότε θέλουσι νηστεύει εν εκείναις ταις ημέραις.
2:20-205:35-35>>36 Έλεγε δε και παραβολήν προς αυτούς, ότι ουδείς βάλλει επίρραμμα ιματίου νέου επί ιμάτιον παλαιόν ει δε μη, και το νέον σχίζει και με το παλαιόν δεν συμφωνεί το επίρραμμα το από του νέου.
9:16-162:21-215:36-36>>37 Και ουδείς βάλλει οίνον νέον εις ασκούς παλαιούς ει δε μη, ο νέος οίνος θέλει σχίσει τους ασκούς, και αυτός θέλει εκχυθή και οι ασκοί θέλουσι φθαρή
9:17-172:22-225:37-39>>38 αλλά πρέπει να βάλληται ο νέος οίνος εις ασκούς νέους, και αμφότερα διατηρούνται.
9:17-172:22-225:37-39>>39 Και ουδείς αφού πίη οίνον παλαιόν, θέλει ευθύς νέον· διότι λέγει· Ο παλαιός είναι καλήτερος.
9:17-172:22-225:37-39>>

ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΓΗ


Είπε δέ· Αληθώς σας λέγω ότι ουδείς προφήτης είναι δεκτός εν τη πατρίδι αυτού.










 Και ο Ιησούς υπέστρεψεν εν τη δυνάμει του Πνεύματος εις την Γαλιλαίαν· και εξήλθε φήμη περί αυτού καθ' όλην την περίχωρον.
4:12-121:14-144:14-144:1-4>>
15 Και αυτός εδίδασκεν εν ταις συναγωγαίς αυτών, δοξαζόμενος υπό πάντων.4:17-171:15-154:15-15>>
16 Και ήλθεν εις την Ναζαρέτ, όπου ήτο ανατεθραμμένος, και εισήλθε κατά την συνήθειαν αυτού εις την συναγωγήν εν τη ημέρα του σαββάτου και εσηκώθη να αναγνώση.4:16-31>>
17 Και εδόθη εις αυτόν το βιβλίον Ησαΐου του προφήτου, και ανοίξας το βιβλίον εύρε τον τόπον, όπου ήτο γεγραμμένον·4:16-31>>
18 Πνεύμα Κυρίου είναι επ' εμέ, διά τούτο με έχρισε· με απέστειλε διά να ευαγγελίζωμαι προς τους πτωχούς, διά να ιατρεύσω τους συτετριμμένους την καρδίαν, να κηρύξω προς τους αιχμαλώτους ελευθερίαν και προς τους τυφλούς ανάβλεψιν, να αποστείλω τους συντεθλασμένους εν ελευθερία,4:16-31>>
19 διά να κηρύξω ευπρόσδεκτον Κυρίου ενιαυτόν.4:16-31>>
20 Και κλείσας το βιβλίον, απέδωκεν εις τον υπηρέτην και εκάθησε· πάντων δε οι οφθαλμοί των εν τη συναγωγή ήσαν ατενίζοντες εις αυτόν.4:16-31>>
21 Και ήρχισε να λέγη προς αυτούς ότι σήμερον επληρώθη η γραφή αύτη εις τα ώτα υμών.4:16-31>>
22 Και πάντες εμαρτύρουν εις αυτόν και εθαύμαζον διά τους λόγους της χάριτος τους εξερχομένους εκ του στόματος αυτού και έλεγον· Δεν είναι ούτος ο υιός του Ιωσήφ;4:16-31>>
23 Και είπε προς αυτούς· Βεβαίως θέλετε με ειπεί την παραβολήν ταύτην· Ιατρέ, θεράπευσον σεαυτόν· όσα ηκούσαμεν ότι έγειναν εν τη Καπερναούμ, κάμε και εδώ εν τη πατρίδι σου.4:16-31>>
24 Είπε δέ· Αληθώς σας λέγω ότι ουδείς προφήτης είναι δεκτός εν τη πατρίδι αυτού.4:16-31>>
25 Και επ' αληθείας σας λέγω, Πολλαί χήραι ήσαν εν τω Ισραήλ επί των ημερών Ηλίου, ότε εκλείσθη ο ουρανός επί έτη τρία και μήνας εξ, καθ' ον καιρόν έγεινε πείνα μεγάλη εφ' όλην την γην,4:16-31>>
26 και προς ουδεμίαν αυτών επέμφθη ο Ηλίας, ειμή εις Σαρεπτά της Σιδώνος προς γυναίκα χήραν.4:16-31>>
27 Και πολλοί λεπροί ήσαν επί Ελισαίου του προφήτου εν τω Ισραήλ, και ουδείς αυτών εκαθαρίσθη, ειμή Νεεμάν ο Σύρος.4:16-31>>
28 Και επλήσθησαν πάντες θυμού εν τη συναγωγή, ακούοντες ταύτα,4:16-31>>
29 και σηκωθέντες εξέβαλον αυτόν έξω της πόλεως και έφεραν αυτόν έως της οφρύος του όρους, επί του οποίου η πόλις αυτών ήτο ωκοδομημένη, διά να κατακρημνίσωσιν αυτόν·4:16-31>>
30 αυτός όμως περάσας διά μέσου αυτών επορεύετο.4:16-31>>
31 Και κατέβη εις Καπερναούμ, πόλιν της Γαλιλαίας, και εδίδασκεν αυτούς εν τοις σάββασι·4:16-31>>
32 και εξεπλήττοντο διά την διδαχήν αυτού, διότι ο λόγος αυτού ήτο μετά εξουσίας.1:22-224:32-32>>
33 Και εν τη συναγωγή ήτο άνθρωπος έχων πνεύμα δαιμονίου ακαθάρτου, και ανέκραξε μετά φωνής μεγάλης,1:23-234:33-33>>
34 λέγων· Φευ, τι είναι μεταξύ υμών και σου, Ιησού Ναζαρηνέ; ήλθες να απολέσης ημάς; Σε γνωρίζω τις είσαι, ο Άγιος του Θεού.1:24-244:34-34>>
35 Και επετίμησεν αυτό ο Ιησούς, λέγων· Σιώπα και έξελθε εξ αυτού. Και το δαιμόνιον έρριψεν αυτόν εις το μέσον και εξήλθεν απ' αυτού, χωρίς να βλάψη αυτόν παντελώς.1:25-254:35-35>>
36 Και εξεπλάγησαν πάντες και συνελάλουν προς αλλήλους, λέγοντες· Τις είναι ο λόγος ούτος, ότι μετά εξουσίας και δυνάμεως προστάζει τα ακάθαρτα πνεύματα, και εξέρχονται;1:26-264:36-36>>
37 και διεδίδετο φήμη περί αυτού εις πάντα τόπον της περιχώρου.1:27-284:37-37>>
38 Σηκωθείς δε εκ της συναγωγής, εισήλθεν εις την οικίαν του Σίμωνος. Η πενθερά δε του Σίμωνος εκρατείτο υπό πυρετού μεγάλου, και παρεκάλεσαν αυτόν περί αυτής.8:14-171:29-304:38-38>>
39 Και σταθείς επάνω αυτής επετίμησε τον πυρετόν, και αφήκεν αυτήν και παρευθύς σηκωθείσα υπηρέτει αυτούς.8:15-151:31-314:39-39>>
40 Ενώ δε έδυεν ο ήλιος, πάντες όσοι είχον ασθενούντας υπό διαφόρων νόσων έφεραν αυτούς προς αυτόν· εκείνος δε επιθέσας τας χείρας εις ένα έκαστον αυτών εθεράπευσεν αυτούς.8:16-161:32-334:40-40>>
41 Εξήρχοντο δε και δαιμόνια από πολλών, κράζοντα και λέγοντα ότι Συ είσαι ο Χριστός ο Υιός του Θεού. Και επιτιμών αυτά δεν άφινε να λαλώσιν, επειδή εγνώριζον αυτόν ότι είναι ο Χριστός.1:34-344:41-41>>
42 Και ότε έγεινεν ημέρα, εξελθών υπήγεν εις έρημον τόπον και οι όχλοι εζήτουν αυτόν, και ήλθον έως αυτού και εκράτουν αυτόν διά να μη αναχωρήση απ' αυτών.4:24-251:35-374:42-42>>
43 Ο δε είπε προς αυτούς ότι Και εις τας άλλας πόλεις πρέπει να ευαγγελίσω την βασιλείαν του Θεού επειδή εις τούτο είμαι απεσταλμένος.1:38-384:43-43>>
44 Και εκήρυττεν εν ταις συναγωγαίς της Γαλιλαίας.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου