Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016

Η ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Α POSTERIORI


a posteriori (κατά λέξη ερμηνεία: εκ των υστέρων). Ιδιότητα γνωστικών στοιχείων που δεν προϋπάρχουν στην ανθρώπινη νόηση, αλλά προέρχονται από την εμπειρικά προσιτή πραγματικότητα. Ο όρος χρησιμοποιείται ως επίθετο (έννοια a posteriori) και ως επίρρημα (γνωρίζω κάτι α posteriori). Το υλικό που ο κόσμος της εμπειρίας προσφέρει μέσω των αισθήσεων είναι γνωστικό στοιχείο a posteriori. Γνώσεις a posteriori είναι "οι εμπειρικές γνώσεις ή οι γνώσεις που είναι δυνατές […] μόνο με την εμπειρία" (Καντ). Ο όρος a posteriori χρησιμοποιείται και για τον προσδιορισμό προτάσεων η αλήθεια των οποίων γίνεται γνωστή μόνο μέσω της εμπειρίας.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - A PRIORI






a priori (κατά λέξη ερμηνεία: εκ των προτέρων). Ιδιότητα αυτού που είναι χρονικά πρότερο ή/ και λογικά ανεξάρτητο από την εμπειρία. Ο όρος χρησιμοποιείται ως επίθετο (έννοια a priori) και ως επίρρημα (γνωρίζω κάτι a priori). "Με τον όρο γνώσεις a priori εννοούμε […] αυτές που είναι απολύτως ανεξάρτητες από κάθε εμπειρία" (Καντ). Ειδικότερα, είναι η ιδιότητα αυτού που προϋπάρχει στην ανθρώπινη νόηση ως όρος για την απόκτηση οποιασδήποτε εμπειρικής γνώσης. Κατά τον Καντ, οι θεμελιώδεις μορφές της εποπτείας (ο χώρος και ο χρόνος) και οι θεμελιώδεις μορφές της νόησης (οι κατηγορίες) είναι στοιχεία a priori. Ο όρος a priori χρησιμοποιείται και για τον προσδιορισμό προτάσεων η αλήθεια των οποίων μας είναι γνωστή ανεξάρτητα από την εμπειρία. (Κατά τον Καντ, υπάρχουν συνθετικές apriori προτάσεις, που μας παρέχουν πληροφορίες για την εμπειρική πραγματικότητα, παρ’ όλο που η αλήθεια τους μας είναι γνωστή ανεξάρτητα από την εμπειρία, επειδή οι προτάσεις αυτές αφορούν τον τρόπο με τον οποίο ο νους μας οργανώνει το υλικό της εμπειρίας.)


ΠΥΓΗ
https://sciencearchives.wordpress.com/2013/12/10/%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C-%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD-2/

ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



 



Τι σημαίνει «καλλιέπεια»;




καλλιέπεια η = (λόγ.) λόγος πολύ φροντισμένος, ωραίος, γλαφυρός και κοσμημένος με καλολογικά στοιχεία. [λόγ. < ελνστ. καλλιέπεια] Πηγή: greek – language.gr

καλλιέπεια η (ουσιαστικό) η κομψότητα και η γλαφυρότητα στο ύφος, η καλλιλογία, η ευγλωττία, η ευφράδεια: "η μαθήτρια αυτή διακρίνεται για την καλλιέπειά της" αντίθετα: κακοέπεια.


LivePedia.gr

Ο Γοργίας (αρχές του 5ου αιώνα π.Χρ.-480) αποφαίνεται: «Λόγος δυνάστης μέγας». Τον λόγο τον θεωρεί ως το κατάλληλο όργανο για την δημιουργία ρητορικής πειθούς που απέκλειε την χρήση βίας (Πλατ. Γοργ. 453α). Ωστόσο το «δεινός λέγειν» που χαρακτηρίζει τον Γοργία δεν αφορούσε μόνο στην «φραστική δύναμη», την καλλιέπεια δηλαδή που είναι βέβαια βασικό στοιχείο...


http://www.dslar.gr/2014/10/ta-efodia-tou-synigorou-gia-tin-askisi-tou-rolou-tou-stin-poiniki-diki-tou-epitimou-dikigorou-larisas-k-gianni-diamanti/



Ο εγωιστής δεν μπορεί να βρει την αγάπη έχει απαρνηθεί ακόμα και τον Εαυτόν του  χάριν του εγώ.
Το εγώ θέλει να σε πείσει ότι αυτό είσαι. Και στο τέλος καταλήγεις να αντιλαμβάνεσαι τον εαυτόν σου σαν ένα εγώ ανίκανο να βρει την αγάπη



IV. Αναζήτησε και θα Βρεις
1.
Το εγώ είναι βέβαιο ότι η αγάπη είναι επικίνδυνη, και αυτό είναι πάντα η κεντρική του διδασκαλία.
2Ποτέ δεν το θέτει με αυτό τον τρόπο·  αντίθετα, όλοι όσοι πιστεύουν ότι το εγώ είναι η σωτηρία φαίνεται πως είναι πολύ έντονα απασχολημένοι με την αναζήτηση της αγάπης.
3 Ωστόσο, αν και το εγώ, ενθαρρύνει έντονα την έρευνα για την αγάπη, θέτει έναν όρο· να μην την βρεις.
4 Οι υπαγορεύσεις του, λοιπόν, μπορούν να συνοψιστούν απλά ως: «Αναζήτησε και μην βρεις.» Αυτή είναι η μία υπόσχεση που σου δίνει το εγώ, και η μόνη που θα κρατήσει.
5Διότι το εγώ επιδιώκει τον στόχο του με φανατική επιμονή, και η κρίση του, αν και σοβαρά ανεπαρκής, είναι απόλυτα συνεπής.

Τ ο εγώ σε αυτό τον πνευματικό οδηγό είναι η διαχωρισμένη σκέψη από τον νου του Πατέρα και κατα συνέπεια από όλη την Υιότητα .στην εκδήλωση του σε αυτό το πεδίο ταυτίζεται με την έννοια του εγωισμού


2……………………………………………………………………………………….
1 Επομένως, η έρευνα που αναλαμβάνει το εγώ είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.
2Κι εφόσον διδάσκει επίσης ότι αυτό είναι η ταυτότητά σου, η καθοδήγησή του σε οδηγεί σε ένα ταξίδι που πρέπει να καταλήγει στην αντίληψη της ήττας του εαυτού σου.
3 Διότι το εγώ δεν μπορεί να αγαπά, και μέσα στην μανιώδη του έρευνα  για αγάπη αναζητά αυτό που φοβάται να βρει.
4 Η έρευνα είναι αναπόφευκτη διότι το εγώ είναι μέρος του νου σου, κι εξαιτίας της πηγής του δεν είναι απόλυτα διαχωρισμένο, ειδάλλως δεν θα μπορούσε να γίνει καθόλου πιστευτό.
5 Διότι ο νους σου είναι που πιστεύει σε αυτό και του δίνει ύπαρξη.
6 Όμως, πάλι ο νους σου είναι που έχει την δύναμη να αρνηθεί την ύπαρξη του εγώ, και σίγουρα θα το κάνεις αυτό όταν συνειδητοποιήσεις ακριβώς προς τα πού πηγαίνει το ταξίδι στο οποίο σε οδηγεί το εγώ.



Ο εγωιστής δεν μπορεί να βρει την αγάπη έχει απαρνηθεί ακόμα και τον Εαυτόν του  χάριν του εγώ.
Το εγώ θέλει να σε πείσει ότι αυτό είσαι. Και στο τέλος καταλήγεις να αντιλαμβάνεσαι τον εαυτόν σου σαν ένα εγώ ανίκανο να βρει την αγάπη


3………………………………………………………………………………………..
1 Είναι σίγουρα προφανές ότι κανένας δεν θέλει να βρει αυτό που στο τέλος θα προκαλέσει την ήττα του.
2Όντας ανίκανο να αγαπήσει, το εγώ θα ήταν ολοκληρωτικά αδύναμο στην παρουσία της αγάπης, διότι δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί καθόλου.
3 Τότε, θα πρέπει να εγκαταλείψεις την καθοδήγηση του, διότι θα γινόταν φανερό  ότι δεν διδάχθηκες από αυτό την ανταπόκριση που χρειάζεσαι.
4Το εγώ επομένως θα διαστρεβλώσει την αγάπη, και θα σε διδάξει ότι η αγάπη πραγματικά προκαλεί τις αντιδράσεις που αυτό μπορεί να σου διδάξει.
5Αν ακολουθήσεις την διδασκαλία του λοιπόν, θα ψάχνεις για την αγάπη, αλλά δεν θα την αναγνωρίζεις.

Ο εγωιστής( διαχωρισμένος) την αληθινή αγάπη την θεωρεί ήττα και απώλεια του ελέγχου των συναισθημάτων του τελικά θα βρει την αγάπη όταν θα εξαλείψει το εγώ και θα μάθει να ενώνεται  και να γίνεται ένα



4………………………………………………………………………………….
Συνειδητοποιείς ότι το εγώ σε βάζει  σε ένα ταξίδι που δεν γίνεται παρά να σε οδηγεί  σε μια αίσθηση ματαιότητας και κατάθλιψης;
2Το να αναζητάς και να μην βρίσκεις κάθε άλλο παρά χαρά φέρνει.
3Αυτή είναι η υπόσχεση που θα ήθελες να κρατήσεις; 
4Το Άγιο Πνεύμα σου προσφέρει μια άλλη υπόσχεση, και αυτή θα σε οδηγήσει στην χαρά
.5Διότι η δική Του υπόσχεση είναι πάντα, «Αναζήτησε και θα βρεις,» και κάτω από την δική Του καθοδήγηση δεν γίνεται να χάσεις.
6Δικό Του είναι το ταξίδι προς την εκπλήρωση, και τον στόχο που θέτει ενώπιον σου θα τον εκπληρώσει.
7 Διότι Αυτό ποτέ δεν θα ξεγελάσει τον Υιό του Θεού τον οποίο αγαπά με την Αγάπη του Πατέρα.

Ο εγωισμός( διαχωρισμός) φέρνει πίκρα και κατάθλιψη και ποτέ χαρά
Η αγάπη μόνο φέρνει την χαρά


5…………………………………………………………………………………….
 Θα ξεκινήσεις ένα ταξίδι διότι σε αυτόν τον κόσμο δεν είσαι σπίτι σου.
2 Και θα ψάξεις για το σπίτι σου είτε συνειδητοποιείς πού βρίσκεται είτε όχι.
3Αν πιστεύεις ότι βρίσκεται έξω από σένα η έρευνα θα είναι μάταιη, διότι θα το αναζητάς εκεί όπου δεν υπάρχει.
4 Δεν θυμάσαι  πώς να κοιτάξεις μέσα σου διότι δεν πιστεύεις ότι το σπίτι σου βρίσκεται εκεί.
5 Όμως το Άγιο Πνεύμα το θυμάται για σένα, και  θα σε καθοδηγήσει  σπίτι σου διότι αυτή είναι η αποστολή Του.
6 Καθώς εκπληρώνει την αποστολή Του  θα σε διδάσκει την δική σου, διότι η αποστολή σου είναι ίδια με την δική σου.
7Οδηγώντας τους αδελφούς σου σπίτι Το  ακολουθείς.


Το σπίτι σου δεν είναι σε αυτόν τον κόσμο μην κοιτάς εκεί έξω φτάνει πια η διάσπαση προσοχής του εγώ για να σε αποπροσανατολίσει.
Κοίτα μέσα σου  εκεί είναι  και το έχεις ξεχάσει .



6…………………………………………………………………………………….
1Κοίταξε τον Οδηγό που σου έδωσε ο Πατέρας σου, για να μάθεις ότι έχεις αιώνια ζωή.
2 Διότι ο θάνατος δεν είναι το Θέλημα του Πατέρα σου ούτε το δικό σου, και μόνο ό,τι είναι αληθινό είναι το Θέλημα του Πατέρα.
3Δεν πληρώνεις κανένα τίμημα για την ζωή διότι αυτή σου δόθηκε, αλλά πληρώνεις τίμημα για τον θάνατο, και μάλιστα πολύ βαρύ.
4 Αν ο θάνατος είναι ο θησαυρός σου, θα πουλήσεις τα πάντα για να τον αγοράσεις.
5 Και θα πιστεύεις ότι τον έχεις αγοράσει, διότι θα έχεις πουλήσει όλα τ’ άλλα.
6Ωστόσο, δεν μπορείς να πουλήσεις την Βασιλεία των Ουρανών.
7 Η κληρονομιά σου δεν μπορεί ούτε να αγοραστεί ούτε να πουληθεί.
8 Δεν υπάρχουν μέρη μέσα στην Υιότητα που να  στερούνται την κληρονομιά τους, διότι ο Θεός είναι ολοκληρωμένος και όλες Του οι επεκτάσεις είναι σαν Αυτόν.
**********************************************************************************
Κοιτώντας έξω από εσένα θα δεις το θνητό και όχι την δημιουργία και θα πιστέψεις στο θάνατο. Κοίτα μέσα σου να δεις την  αιωνιότητα.

7……………………………………………………………………………………… 
Η Επανόρθωση δεν είναι το τίμημα της ολότητάς σου, είναι, όμως, το τίμημα της επίγνωσης της ολότητάς σου. 
2Διότι αυτό που επέλεξες να «πουλήσεις» έπρεπε να φυλαχτεί για λογαριασμό σου, εφόσον εσύ δεν θα μπορούσες να το «αγοράσεις» πίσω.
3Όμως, πρέπει να επενδύσεις σε αυτό, όχι με χρήματα αλλά με  πνεύμα.
4Διότι το πνεύμα είναι βούληση, και η βούληση είναι το «τίμημα» της Βασιλείας.
5 Η κληρονομιά σου περιμένει μόνο την αναγνώριση ότι έχεις λυτρωθεί.
6 Το Άγιο Πνεύμα σε καθοδηγεί στην αιώνια ζωή, αλλά  πρέπει να εγκαταλείψεις  την  επένδυσή σου στον θάνατο, ειδάλλως δεν θα δεις την ζωή παρόλο που είναι παντού γύρω σου.
                                                                                                  ******
Αυτό που πραγματικά είσαι δεν πουλιέται .Και δεν αγοράζεται με χρήματα παρά μόνο με το πνεύμα που είναι η θέληση σου και η θέληση του πατέρα κοίτα την αιωνιότητα διότι σου ανήκει.


ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ




3 και είπεν· Αληθώς σας λέγω, εάν δεν επιστρέψητε και γείνητε ως τα παιδία, δεν θέλετε εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών





 Εν εκείνη τη ώρα ήλθον οι μαθηταί προς τον Ιησούν, λέγοντες· Τις άρα είναι μεγαλήτερος εν τη βασιλεία των ουρανών; Μκ 9:34, Λκ 9:46, Λκ 22:24 

2 Και προσκαλέσας ο Ιησούς παιδίον, έστησεν αυτό εν τω μέσω αυτών 

3 και είπεν· Αληθώς σας λέγω, εάν δεν επιστρέψητε και γείνητε ως τα παιδία, δεν θέλετε εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών. Μτ 19:14, Α' Κορ 14:20, A' Πέ 2:2 

4 Όστις λοιπόν ταπεινώση εαυτόν ως το παιδίον τούτο, ούτος είναι ο μεγαλήτερος εν τη βασιλεία των ουρανών. A' Πέ 5:6

5 Και όστις δεχθή εν τοιούτον παιδίον εις το όνομά μου, εμέ δέχεται· Μκ 9:37, Λκ 9:48, Ιω 13:20 

6 όστις όμως σκανδαλίση ένα των μικρών τούτων των πιστευόντων εις εμέ, συμφέρει εις αυτόν να κρεμασθή μύλου πέτρα επί τον τράχηλον αυτού και να καταποντισθή εις το πέλαγος της θαλάσσης. Μκ 9:42, Λκ 17:2 

7 Ουαί εις τον κόσμον διά τα σκάνδαλα· διότι είναι ανάγκη να έλθωσι τα σκάνδαλα· πλην ουαί εις τον άνθρωπον εκείνον, διά του οποίου το σκάνδαλον έρχεται. Α' Κορ 11:19, Μτ 26:24, Πραξ 2:23, Πραξ 4:27 

8 Και εάν η χειρ σου ή ο πους σου σε σκανδαλίζη, έκκοψον αυτό και ρίψον από σού· καλήτερον σοι είναι να εισέλθης εις την ζωήν χωλός ή κουλλός, παρά έχων δύο χείρας ή δύο πόδας να ριφθής εις το πυρ το αιώνιον. Δτ 13:6, Μτ 5:29, Μκ 9:43 

9 Και εάν ο οφθαλμός σου σε σκανδαλίζη, έκβαλε αυτόν και ρίψον από σού· καλήτερον σοι είναι μονόφθαλμος να εισέλθης εις την ζωήν, παρά έχων δύο οφθαλμούς να ριφθής εις την γέενναν του πυρός. 

10 Προσέχετε μη καταφρονήσητε ένα των μικρών τούτων· διότι σας λέγω ότι οι άγγελοι αυτών εν τοις ουρανοίς διαπαντός βλέπουσι το πρόσωπον του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Ψλ 34:7


11 Επειδή ο Υιός του ανθρώπου ήλθε διά να σώση το απολωλός. Λκ 19:10

http://www.newlife4you.gr/readbible.asp?ver=0&b=40&c=18&v=3&s=12&l=0

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου