Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ


ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 1 -18
18 Και συνέβηκε να είναι μαζί του και οι μαθητές, ενώ αυτός ήταν μόνος του και προσευχόταν. Και τους ρώτησε λέγοντας: «Ποιος με λένε τα πλήθη πως είμαι;» 
19 Εκείνοι αποκρίθηκαν και είπαν: «Ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, και άλλοι ο Ηλίας, άλλοι πάλι ότι αναστήθηκε κάποιος προφήτης από τους αρχαίους». 
20 Είπε τότε σ’ αυτούς: «Κι εσείς ποιος λέτε πως είμαι;» Ο Πέτρος, λοιπόν, αποκρίθηκε και είπε: «Ο Χριστός του Θεού». 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΥΗΣΕΙΣ ΜΘ340



Ο Άσωτος υιός πήρε την μεγάλη απόφαση της επιστροφής ευχαριστεί τον Πατέρα για την αποδοχή του στην πατρική οικία και για την απελευθέρωση από τα πάθη του  ....









ΜΑΘΗΜΑ 340

Μπορώ να ελευθερωθώ από τον πόνο σήμερα.

Πατέρα, Σε ευχαριστώ για την σημερινή μέρα, και για την ελευθερία που είμαι βέβαιος ότι θα φέρει. Αυτή η μέρα είναι άγια, διότι σήμερα ο Υιός σου θα λυτρωθεί. Τα δεινά του τελειώνουν. Διότι θα ακούει την Φωνή Σου να τον καθοδηγεί για να βρει την όραση του Χριστού μέσα από την συγχώρεση, και να ελευθερωθεί για πάντα από όλα τα δεινά. Σε ευχαριστώ για την σημερινή μέρα, Πατέρα μου. Γεννήθηκα σε αυτό τον κόσμο μόνο και μόνο για να πετύχω αυτή την ημέρα, και αυτό που φέρει μαζί της σε χαρά και ελευθερία για τον άγιο Σου Υιό και για τον κόσμο που έφτιαξε, που απελευθερώνεται μαζί του σήμερα.
ΜΕΤ Χ ΤΣΙΝΤΕΑ



ΕΡΜΗΝΕΙΑ Γ ΣΟΥΛΗ
Ο Άσωτος υιός πήρε την μεγάλη απόφαση της επιστροφής ευχαριστεί τον Πατέρα για την αποδοχή του στην πατρική οικία και για την απελευθέρωση από τα πάθη του  Ο δρόμος είναι ανοιχτός και η εσωτερική φωνή τον οδηγεί να βρει την Χριστική όραση και να επιστρέψει στο Χριστικό σώμα και στα Ουράνια πεδία .

Καλό είναι για τον Αρχάριο που διαβάζει αυτές τις γραμμές να μην σκανδαλίζεται αλλά να εργάζεται με υπομονή και να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει και εκείνος και θα περάσει όλα τα συνειδησιακά πεδία η μυήσεις *όπως αναφέρονται στα Αρχαία κείμενα.

Το πνευματικό μέρος της ψυχής όταν κατεβαίνει στους κόσμους της ενύλισης ποτέ δεν κόβει την σύνδεση με την πυγή της παραμένει συνδεδεμένη  μέσω της ενεργειακής Γέφυρας* που τον ελκύει πάλι όταν τελειώσει το έργο του στην Πυγή, εν προκειμένω το Άγιο Πνεύμα είναι αυτό που μας συνδέει με τον Πατέρα η την Αρχή των πάντων.


*Η  Γέφυρα η Ανταχκάρανα είναι η σύνδεση του κάθε ανθρώπου με τον Ανώτερο Εαυτό  και από εκεί με την Αρχή η Πατέρα. Στην αρχή είναι σαν μια χρυσή κλωστή Ενισχύεται μέσω της πνευματικής  εργασίας του ανθρώπου και συντελεί στην συνειδητοποίηση της αληθινής  του ταυτότητας



Στο επίπεδο αυτό δεν υπάρχει κάτι να συγχωρεθεί. Ο δρόμος της  επιστροφής έχει πλησιάσει στο τέλος. Ο μυημένος μαθητής αναγνωρίζει ως πραγματική του κατοικία τα πνευματικά πεδία η ζωή μέσα στο σώμα γίνεται ένα μέσον εξέλιξης της κατανόησης του ποιος είναι πραγματικά. Η θέληση του ταυτίζεται με την θεία θέληση * που είναι μια πολύ υψηλή μύηση έπεται η Ανάσταση και η Ανάληψη.



ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ των μαθημάτων περιλαμβάνουν τρεις βασικές ενότητες
α) Είναι ασκήσεις για να επανεξετάσουμε  τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο
β)  Να αποκατασταθεί η  λανθασμένη αντίληψη με ορθή αντίληψη

γ) Να αντικατασταθεί η αντίληψη με την γνώση. 



 ΑΜΗΝ 
  Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 

Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli




ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΘ339



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ...ΤΟΥ ΥΙΟΥ

ΜΑΘΗΜΑ 339

 Θα λάβω ό,τι κι αν ζητήσω
Κανένας δεν επιθυμεί πόνο. Αλλά μπορεί να νομίζει ότι ο πόνος είναι ευχαρίστηση Κανένας δεν θα ήθελε να αποφύγει την ευτυχία του. Μπορεί, όμως, να νομίζει ότι η χαρά είναι οδυνηρή, απειλητική και επικίνδυνη.

*1Σήμερα θα αρχίσω την ανάλυση του μαθήματος από την επικεφαλίδα
Θα λάβω ό,τι κι αν ζητήσω.
 Ο Συνειδητός Νους γνωρίζει ότι στο επίπεδο που έπεται της δεύτερης μύησης τα πάντα είναι δυνατά σε αυτόν που έχει περάσει αυτές τις  νοητικές διαβαθμίσεις

 Ο κάθε ένας θα λάβει αυτό που ζητά. Αλλά μπορεί να είναι μπερδεμένος πραγματικά  όσον αφορά τα πράγματα που θέλει ∙ την κατάσταση στην οποία θα επιθυμούσε να φτάσει.. Τι θα μπορούσε, λοιπόν, να ζητήσει που να το θέλει όταν το λάβει; Έχει ζητήσει αυτό που θα τον φοβίζει, και θα του φέρνει βάσανα.

Εδώ γίνεται αναφορά στο επίπεδο μηδέν ο άνθρωπος δεν έχει κάνει καμία νοητική εξέλιξη δεν έχει δεχτεί καμία από τις αλλαγές που θα τον οδηγήσουν σε ανώτερα επίπεδα όπου δεν υπάρχει πόνος και θλίψη
Στο  υλιστικό επίπεδο μηδέν όλα είναι συγκεχυμένα ο άνθρωπος εκλαμβάνει τα κατώτερα αισθήματα όπως η ζήλια και  το μίσος σαν αγάπη και ενδιαφέρον  Ζει μέσα σε σκοτεινά ζωώδη πάθη και δεν μπορεί  να κατανοήσει πως θα μπορούσε να απολαύσει μια γαλήνια σχέση. (Παραβολή του ασώτου)



 Σήμερα, ας αποφασίσουμε να ζητήσουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε, και μόνο αυτό, ώστε να μπορέσουμε να περάσουμε αυτή την μέρα χωρίς φόβο, χωρίς να συγχέουμε τον πόνο με την χαρά, ή τον φόβο με την αγάπη.


"Και ο Θεός θα εξαλείψει κάθε δάκρυ από τα μάτια τους και ο θάνατος δεν θα υπάρχει πλέον· ούτε πένθος ούτε κραυγή ούτε πόνος δεν θα υπάρχουν πλέον, επειδή τα πρώτα παρήλθαν." (Αποκάλυψη 21: 4)


Πατέρα, αυτή είναι η μέρα Σου. Είναι μια μέρα που δεν επιθυμώ να κάνω τίποτα από μόνος μου, παρά θέλω ν’ ακούω την Φωνή Σου σε όλα όσα κάνω ∙ να ζητώ μόνο ό,τι μου προσφέρεις Εσύ, και να δέχομαι μόνο τις Σκέψεις που Εσύ μοιράζεσαι μαζί μου.

Η Συνειδητότητα του ανθρώπου ,έχει υπερβεί το υλιστικό πεδίο και θέλει να γνωρίσει και το πνευματικό του μέρος.( Επιστροφή του ασώτου)

ΜΕΤ Χ ΤΣΙΝΤΕΑ


ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΦΟΝΤΟ
 ΓΙΩΤΑ ΣΟΥΛΗ

ΑΜΗΝ    Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 
 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com

The blogger giota souli

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΗ 338







ΜΑΘΗΜΑ 338

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Επηρεάζομαι μόνο από τις σκέψεις μου.*1

Μόνο αυτό χρειάζεται για να αφήσεις την σωτηρία να έρθει σε όλο τον κόσμο. Γιατί μέσα σε αυτή την σκέψη και μόνο ο καθένας επιτέλους απελευθερώνεται από τον φόβο. Τώρα μαθαίνει ότι κανένας δεν τον τρομάζει, και τίποτα δεν μπορεί να τον θέσει σε κίνδυνο. Δεν έχει εχθρούς, και είναι ασφαλής από όλα τα εξωτερικά πράγματα. Οι σκέψεις του μπορούν να τον φοβίσουν, αλλά εφόσον αυτές οι σκέψεις ανήκουν σε αυτόν και μόνο, έχει την δύναμη να τις αλλάξει και να ανταλλάξει κάθε σκέψη φόβου με μια χαρούμενη σκέψη αγάπης. Αυτός σταύρωσε τον εαυτό του. Και όμως, ο Θεός έχει σχεδιάσει ο αγαπημένος Του Υιός να λυτρωθεί.

 Το σχέδιό Σου είναι σίγουρο, Πατέρα μου, - μόνο το δικό Σου. Όλα τα άλλα σχέδια θα αποτύχουν. Και θα έχω σκέψεις που θα με φοβίζουν, μέχρι να μάθω ότι Εσύ μου έχεις δώσει την μόνη Σκέψη που με οδηγεί στην σωτηρία. Η δική μου μόνη της θα αποτύχει, και με οδηγεί στο πουθενά. Αλλά η Σκέψη που μου έδωσες Εσύ υπόσχεται να με οδηγήσει στην εστία μου, διότι περιέχει την υπόσχεσή Σου προς τον Υιό Σου.
Μετ Χ Τσιντέα

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΆ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΩΤΑ ΣΟΥΛΗ
Στην  πρώτη άσκηση των μαθημάτων λέει  Αυτές οι σκέψεις δεν σημαίνουν  τίποτα και συνεχίζει με την άσκηση 51,4
*1Οι σκέψεις που με απασχολούν  δεν σημαίνουν τίποτα επειδή προσπαθώ να σκεφτώ χωρίς τον Θεό.3 Αυτό που αποκαλώ «οι σκέψεις μου» δεν είναι οι πραγματικές μου σκέψεις. 4Οι πραγματικές μου σκέψεις είναι οι σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό.5 Δεν είναι στην επίγνωση μου  επειδή τις έχω υποκαταστήσει με τις δικές μου σκέψεις.6 Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω ότι οι σκέψεις μου είναι χωρίς έννοια  και να τις αφήσω να φύγουν.7Επιλέγω να αντικατασταθούν από αυτές που ήθελαν να αντικαταστήσουν .8 Οι δικές μου σκέψεις  είναι χωρίς ουσία, ωστόσο στις σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό έγκειται όλη η δημιουργία.

Στον κατώτερο νου του ανθρώπου που λειτουργεί μόνο μέσω τον εγκεφαλικών γνώσεων στροβιλίζονται  χιλιάδες σκέψεις που έρχονται από το παρελθόν Αυτές είναι παλιές άλυτες απορίες που  εμφανίζονται σαν ξαφνικές σκέψεις όπως αναφέρονται στην κλασική ψυχολογία Αλλά δεν είναι  δημιουργικές σκέψεις, ως τόσο μπορεί να ταξινομηθούν και να απαντηθούν για να μην μας ενοχλούν Σε αυτή την προσπάθεια μας βοηθούν τα μαθήματα θαυμάτων.*2 Στην άσκηση 338 αναφέρεται σε σκέψεις δημιουργικές που μπορεί να γίνουν στο επίπεδο που έχει αποκατασταθεί ο αντιληπτικός νους με τον ορθό Νου.

*2 Οι ασκήσεις των μαθημάτων περιλαμβάνουν τρεις βασικές ενότητες
 α) Είναι ασκήσεις για να επανεξετάσουμε  τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο
β)  Να αποκατασταθεί η  λανθασμένη αντίληψη με ορθή αντίληψη
γ) Να αντικατασταθεί η αντίληψη με την γνώση και κατ επέκταση το συναισθηματικό μας με τν Αγάπη. Αυτό το κείμενο αναφέρεται σε αυτό το επίπεδο .

ΑΜΗΝ

 Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 

 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli
***********************************************************

ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ






1 Αφού συγκάλεσε τότε τους δώδεκα, τους έδωσε δύναμη και εξουσία πάνω σ’ όλα τα δαιμόνια, και να θεραπεύουν τις νόσους, 
2 και τους απέστειλε να κηρύττουν τη βασιλεία του Θεού και να γιατρεύουν τους ασθενείς, 
3 και είπε προς αυτούς: «Τίποτα μην παίρνετε στην οδό, μήτε ράβδο μήτε σακίδιο μήτε άρτο μήτε χρήματα μήτε να έχετε από δύο πουκάμισα. 
4 Και σ’ όποια οικία εισέλθετε, εκεί μένετε και από εκεί να εξέρχεστε. 
5 Και σε όσους δε σας δέχονται, όταν εξέρχεστε από εκείνη την πόλη, αποτινάζετε τη σκόνη από τα πόδια σας ως μαρτυρία εναντίον τους». 
6 Όταν εξέρχονταν, λοιπόν, περνούσαν από χωριό σε χωριό ευαγγελιζόμενοι και θεραπεύοντας παντού. 
Λουκάς κεφ 9

ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΘ337





ΜΑΘΗΜΑ 337

Η αθωότητά μου με προστατεύει από κάθε κακό.
Ακολουθούν ερμηνευτικά σχόλια
Η αθωότητά*1 μου μού εξασφαλίζει τέλεια ειρήνη, αιώνια ασφάλεια, παντοτινή αγάπη, ελευθερία μια για πάντα από κάθε σκέψη απώλειας ∙ ολοκληρωτική απαλλαγή από τα βάσανα. Και μόνο η ευτυχία μπορεί να είναι η κατάστασή μου, γιατί μόνο η ευτυχία μου δίδεται. Τι πρέπει να κάνω για να γνωρίσω ότι όλα αυτά είναι δικά μου; Πρέπει να δεχτώ την Επανόρθωση*2 για τον εαυτό μου, και τίποτα άλλο. Ο Θεός ήδη έχει κάνει όλα όσα χρειάζεται να γίνουν. Κι εγώ πρέπει να μάθω ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα από μόνος μου, διότι το μόνο που χρειάζεται είναι ν’ αποδεχτώ τον Εαυτό*3 μου, την αθωότητά μου, την δημιουργημένη για μένα, τώρα ήδη δική μου, για να νιώσω την Αγάπη του Θεού να με προστατεύει από κάθε κακό, για να καταλάβω ότι ο Πατέρας μου αγαπά τον Υιό Του ∙ για να γνωρίσω ότι εγώ είμαι ο Υιός *4που αγαπά ο Πατέρας μου.

Εσύ που με δημιούργησες μέσα στην αθωότητα, δεν κάνεις λάθος για το τι είμαι. Εγώ έκανα λάθος όταν νόμισα ότι αμάρτησα, αλλά δέχομαι την Επανόρθωση για τον εαυτό μου. Πατέρα, το όνειρό μου φτάνει τώρα στο τέλος του. Αμήν.
Μετ .Χ Τσιντέα

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ  Γιώτα Σούλη
*1Η αθωότητά =είναι η κατάσταση που ο άνθρωπος δεν  είναι πια εγκλωβισμένος στο κατώτερο νοητικό και συναισθηματικό έχει περάσει στο ανώτερο Νοητικό και έχει αποκαλυφθεί μέσα του η Αγάπη, παραμένει πάντοτε σε κατάσταση χαράς και ευτυχίας Στον εσωτερισμό σημαίνει ότι έχει περάσει τα πρώτα 3επίπεδα η μυήσεις ( α)Την μετάβαση από το κατώτερο συναισθηματικό στην Αγάπη β)από το κατώτερο νοητικό στον Νου γ)την μετάβαση από την προσωπικότητα στην Θεϊκή Θέληση.

*2 Επανόρθωση =είναι το πέρασμα από την αντίληψη στην γνώση και στην κατάσταση αθωότητας*1, μέσω πνευματικών ασκήσεων( μαθήματα θαυμάτων)****

*3Εαυτός με κεφαλαίο Ε =Μετά την επανόρθωση υποχωρεί η εγωική προσωπικότητα και αποκαλύπτεται ο αληθινός Εαυτός.

*4 Υιός= Είναι η ανθρώπινη οντότητα χωρίς τις εγωικές επιρροές

**** Οι ασκήσεις των μαθημάτων περιλαμβάνουν τρεις βασικές ενότητες
 α) Είναι ασκήσεις για να επανεξετάσουμε  τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο
β)  Να αποκατασταθεί η  λανθασμένη αντίληψη με ορθή αντίληψη
γ) Να αντικατασταθεί η αντίληψη με την γνώση αυτό το κείμενο αναφέρεται σε αυτό το επίπεδο .


ΑΜΗΝ

Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 

 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli
***********************************************************

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου