Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 51 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 1-2-3-4-5














51

Μάθημα 1
Βλέπω το τίποτα που σημαίνει τίποτα
Η αιτία για αυτό είναι ότι  βλέπω  το τίποτα, και το τίποτα είναι χωρίς έννοια.3 Είναι απαραίτητο να το αναγνωρίσω αυτό, για να μου επιτραπεί να μάθω να βλέπω.4 Αυτό που νομίζω ότι βλέπω τώρα έχει πάρει την θέση της  όρασης.5 Πρέπει να το αφήσω να φύγει κατανοώντας ότι δεν έχει κανένα νόημα, έτσι ώστε  η όραση να το αντικαταστήσει.

Μάθημα 2
Έχω δώσει σε ό,τι βλέπω όλη την έννοια που έχει για μένα.
Τα  έχω κρίνει όλα όπως τα θεωρώ και είναι αυτό και μόνο αυτό που βλέπω. Αυτό δεν είναι  όραση. Είναι απλά μια ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, επειδή οι κρίσεις μου είναι εκτός πραγματικότητας  Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω την έλλειψη εγκυρότητας των κρίσεών μου, επειδή θέλω να δω . Οι κρίσεις μου με έχουν πληγώσει, και δεν θέλω να βλέπω σύμφωνα με αυτές.

Μάθημα 3
Δεν κατανοώ τίποτα από ό,τι βλέπω
2
Πως θα μπορούσα να κατανοήσω αυτό  βλέπω αφού το έχω κρίνει λάθος; 3Αυτό που βλέπω είναι η προβολή των δικών μου λανθασμένων σκέψεων.4 Δεν κατανοώ ότι  βλέπω επειδή δεν είναι κατανοητό.5 Δεν υπάρχει νόημα στο να προσπαθήσω να το κατανοήσω.6 Αλλά υπάρχει κάθε λόγος να το αφήσω , και να κάνω χώρο γι αυτό που μπορεί να ειδωθεί, να κατανοηθεί και να αγαπηθεί .7 Μπορώ να το ανταλλάξω με αυτό που βλέπω τώρα, απλά και μόνο με την προθυμία μου να το κάνω.8 Αυτό δεν είναι μια καλύτερη επιλογή από εκείνη που είχα κάνει πριν;

Μάθημα 4
Αυτές οι σκέψεις δεν σημαίνουν τίποτα.

Οι σκέψεις που με απασχολούν  δεν σημαίνουν τίποτα επειδή προσπαθώ να σκεφτώ χωρίς τον Θεό.3 Αυτό που αποκαλώ «οι σκέψεις μου» δεν είναι οι πραγματικές μου σκέψεις. 4Οι πραγματικές μου σκέψεις είναι οι σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό.5 Δεν είναι στην επίγνωση μου  επειδή τις έχω υποκαταστήσει με τις δικές μου σκέψεις.6 Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω ότι οι σκέψεις μου είναι χωρίς έννοια  και να τις αφήσω να φύγουν.7Επιλέγω να αντικατασταθούν από αυτές που ήθελαν να αντικαταστήσουν .8 Οι δικές μου σκέψεις  είναι χωρίς ουσία, ωστόσο στις σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό έγκειται όλη η δημιουργία.


Μάθημα 5
Ποτέ δεν είμαι ενοχλημένος για την αιτία  που νομίζω.

Ποτέ δεν είμαι ενοχλημένος για την αιτία που νομίζω διότι συνεχώς προσπαθώ να δικαιώσω τις σκέψεις μου. Συνεχώς προσπαθώ να τις κάνω .αληθινές  Κάνω όλα τα πράγματα εχθρούς μου, έτσι ώστε ο θυμός μου να είναι δικαιολογημένος και οι επιθέσεις μου σίγουρες . Δεν έχω συνειδητοποιήσει πόσο κακή χρήση έχω κάνει σε όλα όσα βλέπω αναθέτοντάς τους αυτό τον ρόλο. Το έχω κάνει αυτό για να υπερασπιστώ ένα σύστημα σκέψεις που με έχει πληγώσει, και που δεν το θέλω πια. Είμαι πρόθυμος να το αφήσω να φύγει. ****


ΜΑΘΗΜΑ 52 ΠΕΡΙΛΗΨΗ 6-7-8-9-10





ΜΑΘΗΜΑ 52 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 6-10


Η σημερινή επανάληψη καλύπτει τις εξής ιδέες:

Μάθημα 6
Είμαι ενοχλημένος επειδή βλέπω κάτι  που δεν είναι εκεί

Η πραγματικότητα δεν είναι ποτέ τρομακτική. 3Θα ήταν αδύνατον να με ταράξει. 4Η πραγματικότητα φέρει μόνο την απόλυτη γαλήνη. 5Όταν είμαι ενοχλημένος είναι γιατί πάντοτε, έχω αντικαταστήσει την πραγματικότητα με ψευδαισθήσεις που εγώ έχω επινοήσει. 6Οι ψευδαισθήσεις είναι ενοχλητικές διότι τους έχω προσδώσει πραγματικότητα, και έτσι θεωρώ την πραγματικότητα  σαν ψευδαίσθηση.7 Τίποτα  μέσα στην δημιουργία του Θεού δεν επηρεάζεται με κανένα τρόπο από τη δική μου σύγχυση. Πάντα ενοχλούμε από το τίποτα.

Μάθημα 7
Βλέπω μόνο το παρελθόν.

Καθώς κοιτάζω γύρω μου, καταδικάζω τον κόσμο που αντικρίζω3  Αυτό το ονομάζω όραση. 4Βαστάω το παρελθόν ενάντια σε όλους και όλα, κάνοντάς τους εχθρούς μου. 5Όταν θα έχω συγχωρήσει τον εαυτό μου και θυμηθώ Ποιος είμαι, τότε θα ευλογώ τους πάντες και τα πάντα που βλέπω. Δεν θα υπάρχει πια παρελθόν, και έτσι δεν θα υπάρχουν ούτε εχθροί. Και θα κοιτάζω με αγάπη όλα όσα δεν έβλεπα πριν.

Μάθημα 8
Ο νους μου είναι προκατειλημμένος με  παλιές σκέψεις

Βλέπω μόνο τις δικές μου σκέψεις, και ο νους μου είναι προκατειλημμένος με το παρελθόν. 3, Τι μπορώ να δω έτσι όπως είναι πραγματικά; 4Ας θυμηθώ ότι κοιτώ το παρελθόν για να εμποδίσω το παρόν να ανατείλει στο μυαλό μου. 5Ας καταλάβω ότι προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον χρόνο εναντίον του Θεού. 6Ας μάθω να διώχνω το παρελθόν, συνειδητοποιώντας ότι δεν παραιτούμαι από τίποτα που να έχει αξία.

Μάθημα 9
Δεν βλέπω τίποτα έτσι όπως είναι τώρα.

Εάν δεν βλέπω τίποτα έτσι όπως είναι τώρα, μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα ότι δεν βλέπω τίποτα. Μόνο αυτό που είναι τώρα, μπορώ να δω.4 Η επιλογή δεν είναι αν θα βλέπω το παρελθόν ή το παρόν ∙ η επιλογή  είναι απλά αν βλέπω ή όχι. Αυτό που έχω επιλέξει να κοιτάζω μου έχει κοστίσει την  όραση. Τώρα  θα επέλεγα να δω πάλι .


Μάθημα 10
Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα.
Δεν έχω ιδιωτικές σκέψεις. Και όμως  μόνο ιδιωτικές σκέψεις καταλαμβάνουν το νου μου Τι μπορούν να σημαίνουν αυτές οι σκέψεις; Δεν είναι υπαρκτές, γι αυτό δεν σημαίνουν τίποτα. 6Όμως ο νους μου είναι μέρος της δημιουργίας,  και μέρος του Δημιουργού του. Δεν θα ήταν καλύτερα να ενωθώ με την σκέψη του σύμπαντος παρά να σκεπάζω αυτό που είναι πραγματικά δικό μου με τις αξιολύπητες και χωρίς νόημα «ιδιωτικές» σκέψεις μου;***


ΜΑΘΗΜΑ 53 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 11-12-13-14-15




 ΜΑΘΗΜΑ 53 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 11-12-13-14-15

  Μάθημα 11
Οι ανόητες σκέψεις μου. Μου δείχνουν έναν ανόητο κόσμο

Εφόσον οι σκέψεις που είναι στο νου μου δεν σημαίνουν τίποτα, ο κόσμος που τις απεικονίζει δεν έχει κανένα νόημα. 3 Αυτό που παράγει τον κόσμο είναι παρανοϊκό, άρα το αποτέλεσμα είναι και αυτό παρανοϊκό. Η πραγματικότητα δεν είναι παρανοϊκή , και εκτός από παράλογες έχω και πραγματικές σκέψεις .  Αν δω τις πραγματικές μου σκέψεις σαν οδηγό προς την όραση  ,μπορώ να δω τον πραγματικό κόσμο,


Μάθημα 12
Είμαι ανήσυχος επειδή βλέπω ένα κόσμο χωρίς νόημα.

2Οι παρανοϊκές σκέψεις προκαλούν ανησυχία. Παράγουν ένα κόσμο όπου δεν υπάρχει πουθενά τάξη. Μόνο το χάος κυβερνά ένα κόσμο που αντιπροσωπεύει την χαοτική σκέψη, και το χάος δεν έχει νόμους. Δεν μπορώ να ζήσω ειρηνικά σε ένα τέτοιο κόσμο. Είμαι ευγνώμων που αυτός ο κόσμος δεν είναι αληθινός και δεν χρειάζεται να τον βλέπω καθόλου εκτός κι αν του δίνω αξία. Και δεν επιλέγω να δίνω αξία σε κάτι που είναι ολοκληρωτικά παράλογο και δεν έχει καμία σημασία.
.Μάθημα 13
Ένας κόσμος χωρίς νόημα προξενεί φόβο.

Το εντελώς παράλογο προξενεί φόβο διότι είναι εντελώς αναξιόπιστο και αβάσιμο. Δεν υπάρχει τίποτα αξιόπιστο στην τρέλα. Δεν περιέχει καμία ασφάλεια και καμία ελπίδα. Αλλά ένας τέτοιος κόσμος δεν είναι πραγματικός
Του έχω προσδώσει την ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, και υποφέρω από αυτή μου την πεποίθηση. Τώρα επιλέγω να αποσύρω αυτή την πεποίθηση, και να εναποθέσω την εμπιστοσύνη μου στην πραγματικότητα. Επιλέγοντας αυτό, ξεφεύγω από όλες τις συνέπειες του κόσμου του φόβου, διότι αναγνωρίζω ότι δεν υπάρχει. 

Μάθημα 14
Ο Θεός δεν δημιούργησε ένα κόσμο χωρίς νόημα.

Πως μπορεί να υπάρχει ένας κόσμος χωρίς νόημα αφού ο Θεός δεν τον δημιούργησε; 3Αυτός είναι η Πηγή κάθε νοήματος, και ό,τι είναι αληθινό βρίσκεται στο Νου Του.4 Είναι και στον δικό μου νου, διότι  το δημιούργησε μαζί μου.5 Γιατί να συνεχίσω να υποφέρω από τις συνέπειες των δικών μου παρανοϊκών σκέψεων, όταν  η τελειότητα της δημιουργίας είναι το σπίτι μου ; Ας θυμηθώ την δύναμη της απόφασής μου, και να αναγνωρίσω που πραγματικά κατοικώ.

Μάθημα 15
Οι σκέψεις μου είναι εικόνες που έχω φτιάξει εγώ.


Οτιδήποτε βλέπω αντικατοπτρίζει τις σκέψεις μου.3Είναι  οι σκέψεις μου  που μου λένε που βρίσκομαι και τι είμαι.4 Το γεγονός ότι βλέπω ένα κόσμο που υπάρχουν βάσανα και απώλεια και θάνατος μου δείχνει ότι βλέπω μόνο την αναπαράσταση των παράλογων σκέψεών μου, και ότι δεν επιτρέπω στις πραγματικές μου σκέψεις να ρίξουν το ευεργετικό τους φως σε αυτό που κοιτάζω.5 Όμως ο δρόμος του Θεού είναι βέβαιος. 6Οι εικόνες που έχω φτιάξει δεν μπορούν να υπερισχύσουν του Θεού δεν είναι αυτή η θέλησή μου. Η θέληση   μου είναι  το θέλημα Του , και δεν θα βάλω άλλους Θεούς ενώπιον  του .***



ΜΑΘΗΜΑ 54 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 16-17-18-19-20




ΜΑΘΗΜΑ 54


Αυτές τις ιδέες θα επαναλάβουμε σήμερα:

Μάθημα 16
Δεν έχω ουδέτερες σκέψεις.

Ουδέτερες σκέψεις είναι αδύνατον να υπάρχουν διότι όλες οι σκέψεις έχουν δύναμη. Είτε φτιάχνουν ένα ψεύτικο κόσμο ή με οδηγούν στον πραγματικό. Αλλά οι σκέψεις δεν γίνεται να μην έχουν αποτελέσματα. Όπως ο κόσμος που βλέπω προέρχεται από την λανθασμένη σκέψη μου, έτσι και ο πραγματικός κόσμος ανατέλλει μπροστά στα μάτια μου καθώς αφήνω να διορθωθούν τα σφάλματά μου. Οι σκέψεις μου δεν γίνεται να είναι και σωστές και λανθασμένες. Πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο. Αυτό που βλέπω μου δείχνει τι πραγματικά είναι.


ΑΝΆΛΥΣΗ 16
Ουδέτερες σκέψεις είναι αδύνατον να υπάρχουν διότι όλες οι σκέψεις είναι η αληθινές η αντιληπτικές .
αναλόγως βλέπω έναν εσωτερικό κόσμο η έναν κόσμο μέσα από το πρίσμα της εξωτερικής παρατήρησης .Αποφάσισα να διορθώσω τον τρόπο που βλέπω, και κατά συνέπεια τον τρόπο που σκέφτομαι
Μάθημα 17.
Δεν βλέπω ουδέτερα πράγματα

Αυτό που βλέπω είναι μάρτυρας του τι σκέφτομαι. Αν δεν σκεφτόμουν δεν θα υπήρχα, διότι η ζωή είναι σκέψη. Ας κοιτώ τον κόσμο που βλέπω σαν αναπαράσταση της κατάστασης του νου μου. Γνωρίζω ότι η κατάσταση του νου μου μπορεί να αλλάξει. Και επίσης γνωρίζω ότι και ο κόσμος που βλέπω μπορεί να αλλάξει.

ΑΝΆΛΥΣΗ 17
Ο τρόπος που βλέπω τον κόσμο μαρτυράει την νοητική μου κατάσταση
Ο τρόπος που βλέπω τον κόσμο είναι μια αναπαράσταση των σκέψεων μου , π.χ αν φοβάμαι βλέπω έναν κόσμο τρομακτικό κοκ
Όμως η κατάσταση του νου μου μπορεί να αλλάξει και  επομένως και ο κόσμος που βλέπω μπορεί να αλλάξει.

Μάθημα 18
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα της όρασής μου.
Αν δεν έχω ιδιαίτερες σκέψεις, τότε δεν μπορώ να βλέπω ένα ιδιαίτερο κόσμο. Ακόμα και η τρελή ιδέα του διαχωρισμού έπρεπε να μοιραστεί πριν μπορέσει να σχηματίσει την βάση του κόσμου που βλέπω. Όμως αυτό το μοίρασμα ήταν ένα μοίρασμα του τίποτα. Μπορώ επίσης να επικαλεστώ τις πραγματικές μου σκέψεις, οι οποίες μοιράζονται τα πάντα με τους πάντες. Καθώς οι σκέψεις διαχωρισμού που κάνω καλούν τις σκέψεις διαχωρισμού των άλλων, έτσι και οι πραγματικές μου σκέψεις αφυπνίζουν τις πραγματικές σκέψεις στους άλλους. Και ο κόσμος που δείχνουν οι πραγματικές μου σκέψεις θα ανατείλει μπροστά στα μάτια τους όπως και στα δικά μου.

ΑΝΆΛΥΣΗ 18

Αν δεν έχω ιδιωτικές σκέψεις τότε δεν μπορώ να βλέπω ένα κόσμο αποκλειστικά  με τον δικό μου τρόπο Καθώς οι σκέψεις διαχωρισμού που κάνω λαμβάνονται  και  επηρεάζουν τους νόες των άλλων .Ακόμα και η  ψευδής ιδέα του διαχωρισμού  πρώτα έγινε  και  κατόπιν την αποδέχτηκαν όλοι μέσα στον χρόνο.
Έτσι και οι πραγματικές μου σκέψεις  μοιράζονται μεταξύ των νοών και αφυπνίζουν τις πραγματικές σκέψεις στους άλλους. Και ο κόσμος που δείχνουν οι πραγματικές μου σκέψεις θα ανατείλει μπροστά στα μάτια τους όπως και στα δικά μου.

Μάθημα 19
Δεν βιώνω μόνο εγώ τα αποτελέσματα των σκέψεών μου.

Δεν είμαι μόνος σε τίποτα. Όλα όσα σκέφτομαι ή λέω διδάσκουν όλο το σύμπαν. Ένας Υιός του Θεού δεν είναι δυνατόν να σκέφτεται ή να μιλάει ή να ενεργεί μάταια. Δεν μπορεί να είναι σε τίποτα μόνος του. Έχω λοιπόν την δύναμη να αλλάζω κάθε νου μαζί με τον δικό μου, διότι δική μου είναι η δύναμη του Θεού.

ΑΝΆΛΥΣΗ 19

Ο υιός ως συνδημιουργός Νους έχει την δύναμη της δημιουργίας
Η σκέψη του υιού  μπορεί και επηρεάζει και να αλλάζει όλους τους νόες μέσω της επικοινωνίας διότι η δύναμη του Θεού είναι και δική του.

Μάθημα 20
Είμαι αποφασισμένος να δω.
Αναγνωρίζοντας την κοινή φύση των σκέψεών μου, είμαι αποφασισμένος να δω. Επιλέγω να κοιτώ τους μάρτυρες που μου δείχνουν ότι ο τρόπος σκέψης του κόσμου έχει αλλάξει. Επιλέγω να βλέπω την απόδειξη ότι αυτό που έχει γίνει μέσα από μένα έχει καταστήσει την αγάπη ικανή να αντικαταστήσει το φόβο, το γέλιο να αντικαταστήσει τα δάκρυα, και την αφθονία να αντικαταστήσει την απώλεια. Επιλέγω να κοιτάζω τον αληθινό κόσμο, και να τον αφήνω να με διδάξει ότι η θέλησή μου και η Θέληση του Θεού είναι ένα.


ΑΝΆΛΥΣΗ 20
Βλέποντας πόσο οι άλλοι έχουν αλλάξει γύρω μου με την αλλαγή των δικών μου σκέψεων , αποφάσισα να βλέπω με αγάπη  όλους και έτσι ο φόβος να αντικατασταθεί από την αγάπη να εκλείψουν τα δάκρυα και να υπάρχει αφθονία. Επέλεξα η θέληση του Θεού να είναι και δική μου και να κάνω την γη παράδεισο….. Γεννηθήτω το θέλημα σου ως εν Ουρανώ και επί της γης…

.4 και θέλει εξαλείψει ο Θεός παν δάκρυον από των οφθαλμών αυτών, και ο θάνατος δεν θέλει υπάρχει πλέον,  ούτε πένθος ούτε κραυγή ούτε πόνος δεν θέλουσιν υπάρχει πλέον· διότι τα πρώτα παρήλθον. Ησ 25:8, Απ 7:17 
κειμενα χ τσιντέα , αναλύσεις γ σούλη

ΜΑΘΗΜΑ 55 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 21-22-23-24-25





ΜΑΘΗΜΑ 55

Η σημερινή επανάληψη περιλαμβάνει τα εξής:


Μάθημα 21
Είμαι αποφασισμένος να δω τα πράγματα διαφορετικά.

Αυτό που βλέπω τώρα δεν είναι παρά σημάδια ασθένειας, καταστροφής και θανάτου. Δεν μπορεί να είναι αυτό που δημιούργησε ο Θεός για τον αγαπημένο του Υιό. Αυτό ακριβώς το γεγονός ότι βλέπω τέτοια πράγματα είναι απόδειξη ότι δεν καταλαβαίνω τον Θεό. Ως εκ τούτου δεν καταλαβαίνω και τον Υιό Του. Αυτό που βλέπω μου λέει ότι δεν γνωρίζω ποιος είμαι. Είμαι αποφασισμένος να δω τους μάρτυρες της αλήθειας για μένα, παρά εκείνους που μου δείχνουν μια ψευδαίσθηση του εαυτού μου.

Μάθημα 22
Αυτό που βλέπω είναι μια μορφή εκδίκησης

Ο κόσμος που βλέπω είναι οτιδήποτε άλλο από την αναπαράσταση σκέψεων αγάπης. Είναι μια εικόνα επίθεσης όλων εναντίον όλων. Είναι οτιδήποτε άλλο από αντανάκλαση της Αγάπης του Θεού και της Αγάπης του Υιού Του. Είναι οι δικές μου σκέψεις επίθεσης που προκαλούν αυτή την εικόνα. Οι σκέψεις αγάπης μου θα με σώσουν από αυτή την οπτική του κόσμου, και θα μου δώσουν την ειρήνη του Θεού που δικαιούμαι.

Μάθημα 23
Μπορώ να ξεφύγω από αυτόν τον κόσμο αν παραιτηθώ από τις σκέψεις επίθεσης.

Εδώ βρίσκεται η σωτηρία, και πουθενά αλλού. Χωρίς τις σκέψεις επίθεσης δεν θα μπορούσα να δω ένα κόσμο επίθεσης. Καθώς η συγχώρεση επιτρέπει στην αγάπη να επιστρέψει στην συνειδητότητά μου, θα βλέπω ένα κόσμο ειρήνης και ασφάλειας και χαράς. Και αυτό επιλέγω να βλέπω, στην θέση αυτού που βλέπω τώρα.

Μάθημα 24
Δεν Διακρίνω Ποια Είναι Τα Συμφέροντά Μου.

Πως θα μπορούσα να αναγνωρίσω το συμφέρον μου όταν δεν ξέρω ποιος είμαι; Αυτό που τώρα θεωρώ συμφέρον μου απλά με δένει πιο σφικτά με τον κόσμο των ψευδαισθήσεων. Είμαι πρόθυμος να ακολουθήσω τον Οδηγό που μου έχει δώσει ο Θεός για να βρω ποια είναι τα συμφέροντά μου, αναγνωρίζοντας ότι δεν μπορώ από μόνος μου να τα καταλάβω.

Μάθημα 25
Δεν γνωρίζω τον σκοπό του κάθε πράγματος.


Για μένα, ο σκοπός του κάθε πράγματος είναι να αποδείξει ότι οι ψευδαισθήσεις μου είναι πραγματικές, γι αυτό το σκοπό επιχειρώ να χρησιμοποιώ τους πάντες και τα πάντα. Αυτός πιστεύω ότι είναι ο σκοπός του κόσμου. Γι αυτό δεν αναγνωρίζω τον πραγματικό του σκοπό. Ο σκοπός που έχω αποδώσει στον κόσμο τον έχει οδηγήσει σε μια τρομακτική εικόνα. Ας ανοίξω το νου μου στον πραγματικό σκοπό του κόσμου αποσύροντας αυτόν που του έχω αποδώσει, και μαθαίνοντας την αλήθεια γι αυτόν.
 μετ χ τσιντέα

ΜΑΘΗΜΑ 56 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 26-27-28-29-30


ΜΑΘΗΜΑ 56

Η επανάληψή μας σήμερα καλύπτει τις ακόλουθες ιδέες:

Μάθημα 26
Οι επιθετικές μου σκέψεις επιτίθενται στην ικανότητά μου να είμαι απρόσβλητος.

Πως μπορώ να ξέρω ποιος είμαι όταν βλέπω τον εαυτό μου κάτω από συνεχή επίθεση; Πόνος, αρρώστια, απώλεια, γηρατειά και θάνατος φαίνεται ότι συνεχώς με απειλούν. Όλες μου οι ελπίδες οι ευχές και τα σχέδια φαίνονται ότι είναι στο έλεος ενός κόσμου που δεν μπορώ να ελέγξω. Και όμως η κληρονομιά μου είναι η τέλεια ασφάλεια και η απόλυτη εκπλήρωση. Προσπάθησα να δώσω την κληρονομιά σε αντάλλαγμα με τον κόσμο που βλέπω. Αλλά ο Θεός μου έχει κρατήσει την κληρονομιά μου ασφαλή. Οι δικές μου πραγματικές σκέψεις θα με διδάξουν ποια είναι.

Μάθημα 27
Πάνω από όλα θέλω να δω.
Αναγνωρίζοντας ότι αυτό που βλέπω αντανακλά αυτό που νομίζω ότι είμαι, συνειδητοποιώ ότι η πραγματική όραση είναι η σπουδαιότερη ανάγκη μου. Ο κόσμος που βλέπω καταθέτει μαρτυρία για την τρομακτική φύση της εικόνας του εαυτού μου που έχω φτιάξει. Αν θέλω να θυμηθώ ποιος είμαι, είναι βασικό να αφήσω αυτήν την εικόνα του εαυτού μου να φύγει. Και καθώς αντικαθίσταται από την αλήθεια, η πραγματική όραση σίγουρα θα μου δοθεί. Και με αυτήν την όραση, θα κοιτάζω τον κόσμο και τον εαυτό μου με ευσπλαχνία και αγάπη.

Μάθημα 28
Πάνω απ’ όλα θέλω να δω διαφορετικά.
Ο κόσμος που βλέπω κρατάει στη θέση της την τρομακτική εικόνα που έχω φτιάξει για τον εαυτό μου, και εγγυάται για την συνέχισή της. Όσο βλέπω τον κόσμο όπως είναι τώρα, η αλήθεια δεν μπορεί να εισέλθει στην συνειδητότητά μου. Θα αφήσω την πόρτα πίσω από αυτόν τον κόσμο να ανοίξει για μένα, ώστε να κοιτάξω πέρα από αυτόν και να αντικρύσω τον κόσμο που αντανακλά την Αγάπη του Θεού.

Μάθημα 29
Ο Θεός βρίσκεται σε όλα όσα βλέπω.


Πίσω από κάθε εικόνα που έχω φτιάξει, η αλήθεια παραμένει αναλλοίωτη. Πίσω από κάθε πέπλο που έχω τραβήξει μπροστά από το πρόσωπο της αγάπης, το φως της παραμένει το ίδιο φωτεινό. Πέρα από κάθε παράλογη ευχή μου βρίσκεται η θέλησή μου, ενωμένη με την Θέληση του Πατέρα μου. Ο Θεός είναι ακόμα παντού και στα πάντα, για πάντα. Και εμείς που είμαστε μέρος από Αυτόν θα κοιτάξουμε πέρα από τα φαινόμενα, και θα αναγνωρίσουμε την αλήθεια πέρα από όλα αυτά.

Μάθημα 30
Ο Θεός βρίσκεται σε όλα όσα βλέπω διότι ο Θεός βρίσκεται στον νου μου.

Μέσα στο νου μου, πίσω από όλες τις παράλογες σκέψεις διαχωρισμού και επίθεσης, βρίσκεται η γνώση ότι όλα είναι ένα για πάντα.. Δεν έχω χάσει τη γνώση του Ποιος είμαι κι ας την έχω ξεχάσει. Έχει κρατηθεί με ασφάλεια για μένα στο Νου του Θεού, ο Οποίος δεν έχει αφήσει τις Σκέψεις Του. Και εγώ, που είμαι ανάμεσά τους, είμαι ένα με αυτές και ένα με Αυτόν.
 μετ χ τσιντέα

Ετικέτες ΑΣΚΗΣΕΙΣ Β1 51-75

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου