Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΘ344 ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ




ΜΑΘΗΜΑ 344

Σήμερα μαθαίνω τον νόμο της αγάπης ∙ ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.



 



ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Σήμερα θα επικεντρωθούμε στην μετάβαση της συνείδησης στο κέντρο της καρδιάς.

Εξετάζοντας τα ενεργειακά κέντρα από την βάση του σώματος το πρώτο κέντρο είναι αυτό που ταυτίζεται με την ανάγκη της επιβίωσης και έχει χρώμα κόκκινο.
Ακολουθεί το επόμενο που έχει  χρώμα πορτοκαλί και είναι υπεύθυνο για την αναπαραγωγή και έπεται το τρίτο κατά σειρά που είναι το ηλιακό πλέγμα και έχει χρώμα κίτρινο .
Αυτά είναι τα κέντρα που είναι σε λειτουργία σε όλους τους ανθρώπους σε άλλους είναι ισορροπημένα σε άλλους υπολειτουργούν και σε άλλους υπερλειτουργούν και από αυτό καθορίζεται και η σωματική υγεία αλλά και η ευεξία το ανθρώπου.
Το επόμενο είναι το τέταρτο κέντρο της καρδιάς και είναι πράσινο . Το πέμπτο είναι μπλέ  το έκτο είναι λουλακί και το έβδομο είναι βιολετί 
Αν προσέξουμε τα τρία πρώτα κέντρα είναι θερμά χρώματα και το τέταρτο της καρδιάς είναι πράσινο ενώ τα επόμενα είναι αποχρώσεις του μπλε .
Όσοι γνωρίζουν από χρώματα ξέρουν ότι αν αναμίξεις αποχρώσεις του κόκκινου με αποχρώσεις του μπλε θα πάρεις το πράσινο . Έτσι και εδώ το τέταρτο κέντρο της καρδιάς επειδή είναι ανάμεσα από τα τρία πρώτα  θερμά και τα τρία μπλε ψυχρά είναι πράσινο.
Αυτό που έχει σημασία στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι όταν η συνείδηση του ανθρώπου ξεπερνά τα κατώτερα κέντρα και φτάνει στο κέντρο της καρδιάς έχει μάθει να ζει μια ισορροπημένη ζωή και να  συγχωράει τον εαυτόν του και τους άλλους και ζει χωρίς φόβο και ενοχές.

 Το επόμενο κέντρο της καρδιάς που είναι  το κέντρο της Αγάπης είναι η πύλη για την μετάβαση  στην ανώτερη πνευματική τριάδα που είναι τα επόμενα τρία ενεργειακά σώματα
Στην επικεφαλίδα της άσκησης παρατηρούμε την προσέγγιση του ανθρώπου στο τέταρτο κέντρο. στο κέντρο της αγάπης(μαθαίνω τον νόμο της αγάπης) και της αποδοχής της συγχώρησης( ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.)
που είναι αναγκαία  για αυτήν την μετάβαση.


Οι κύριες διαδικασίες ανοίγματος της καρδιάς σκιαγραφούνται σ' αυτή την απλή πρόταση. Πρώτα, η καρδιά αδειάζει από εγωιστικές επιθυμίες, προετοιμάζοντας έτσι το δρόμο για τη μεταμόρφωση σε ένα κέντρο ανιδιοτελούς­ αγάπης. Στο τέλος, η ανοιχτή καρδιά είναι σαν ένα δισκοπότηρο που ξεχειλίζει από το νερό της ζωής, από ένα διαρκές ρεύμα θείας αγάπης.

ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Σανσκριτικό όνοµα: αναχάτα, "εκείνο που δεν προσβάλλεται".

Θέση: ανάµεσα στον τέταρτο και στον πέµπτο θωρακικό σπόνδυλο.

Λειτουργία: αγάπη 

Στοιχείο: αέρας.

Εσωτερική κατάσταση: συμπόνια, αγάπη.

Αδένας: θύµος.

Μέρη σώµατος: πνεύμονες, πλάτη, θώρακας καρδιά, βραχίονες, χέρια , αίμα και κυκλοφοριακό σύστημα, δέρμα

Αίσθηση: αφή.

Χρώµα: Ακτινοβολεί πράσινη,ροζ και μερικές φορές χρυσαφένια δόνηση.


Ο ήχος του: είναι "ε" και εκπροσωπείται από τη μουσική νότα « Φα ».


Στην διεύθυνση αυτή θα βρείτε μουσική για το άνοιγμα του κέντρου της καρδιάς

https://www.youtube.com/watch?v=unU8SdLtd3E&list=RDq8jCKzpwS34&index=4



Η Ουράνια πόλη είναι νοητικό επίπεδο 
Με αγάπη
 Παναγιώτα Σούλη

                                                                ΜΑΘΗΜΑ 344
Σήμερα μαθαίνω τον νόμο της αγάπης ∙ ότι αυτό που δίνω στον αδελφό μου είναι το δώρο μου προς εμένα.

Αυτός είναι ο δικός Σου νόμος , Πατέρα μου, όχι ο δικός μου. Δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει το να δίνω, και σκέφτηκα να κρατήσω αυτό που επιθυμούσα μόνο για τον εαυτό μου. Και καθώς κοίταξα τον θησαυρό που νόμιζα ότι είχα, βρήκα έναν άδειο χώρο όπου τίποτα ποτέ δεν υπήρξε ούτε υπάρχει και θα υπάρξει. Ποιος μπορεί να μοιραστεί ένα όνειρο; Και τι μπορεί να μου προσφέρει μια ψευδαίσθηση; Όμως αυτός που συγχωρώ θα μου δώσει δώρα πέρα από την αξία που έχει οτιδήποτε εδώ στην γη. Οι αδελφοί που έχω συγχωρέσει ας γεμίσουν την αποθήκη μου με θησαυρούς του Ουρανού, οι οποίοι είναι οι μόνοι αληθινοί. Έτσι εκπληρώνεται ο νόμος της αγάπης. Κι έτσι ο Υιός σου σηκώνεται και επιστρέφει σε Σένα. 

Πόσο κοντά είμαστε ο ένας στον άλλο, καθώς πορευόμαστε προς τον Θεό. Πόσο κοντά σε μας είναι Εκείνος. Πόσο κοντά είναι το τέλος του ονείρου της αμαρτίας, και η λύτρωση του Υιού του Θεού.
Μετ χ τσιντέα

Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com

The blogger giota souli



Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE