Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016




EΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΥΗΣΕΙΣ  Μ.Θ 324

Εγώ απλά ακολουθώ, διότι δεν θέλω να ηγούμαι.

Πατέρα, Εσύ είσαι ο Ένας που μου έδωσε το σχέδιο για την σωτηρία.
Ο Αναγεννημένος* αφού έχει ελκυστεί *1από τον Πατέρα *2 αναγνωρίζει ότι η γνώση του έχει δοθεί, και η επανασυνδετική γέφυρα έχει ισχυροποιηθεί .
 Η επανασύνδεση με τον αληθινό Εαυτό *3.   Η πλήρης νοητική του επιστροφή  μέσω των σταδιακών μυήσεων*3 από την Βηθλεέμ στο Γολγοθά στην Ανάσταση και στην Ανάληψη που είναι και το τέλος του έργου επί της Γης. Είναι θέμα χρόνου
Όταν Ο άνθρωπος καλής θέλησης επιθυμήσει να βιώσει τον Θεϊκό του Εαυτό αισθάνεται μια θεία έλξη που τον αποσπά σταδιακά από τις επιθυμίες που τον συνδέουν με το εγώ .
*4Αναγέννηση είναι η πρώτη θύρα που ανοίγει μπροστά από τον άνθρωπο καλής θέλησης είναι η απαρχή της ατραπού της μαθητείας έρχεται με πολύ δύναμη φέρνει το φως στο  σκοτεινό σπήλαιο της καρδιάς (φάτνη της Βηθλεέμ ) και την γέννηση του Χριστού λόγου.
*2Α*Η  Θεία έλξη προηγείται της Αναγέννησης
*1Ανώτερη τριάδα  είναι Αγάπη του πατέρα η Θέληση και το Πνεύμα

*3ΧΡΙΣΤΙΚΈΣ ΜΥΗΣΕΙΣ
1)Η γέννηση στην Βηθλεέμ
2)Το βάπτισμα στον Ιορδάνη
3)Η μεταμόρφωση στο όρος
4)Η Σταύρωση
5)Η Ανάσταση και η Ανάληψη

 ΜΑΘΗΜΑ 324

Εγώ απλά ακολουθώ, διότι δεν θέλω να ηγούμαι.

Πατέρα, Εσύ είσαι ο Ένας που μου έδωσε το σχέδιο για την σωτηρία.


Εσύ έχεις ορίσει τον δρόμο που πρέπει ν’ ακολουθήσω, τον ρόλο που πρέπει να πάρω, και κάθε βήμα στην καθορισμένη μου διαδρομή. Δεν γίνεται να χάσω τον δρόμο.


Μπορώ μόνο να επιλέξω να περιπλανηθώ άσκοπα για λίγο, κι έπειτα να επιστρέψω. Η στοργική Σου Φωνή πάντα θα με καλεί πίσω, και θα οδηγεί τα βήματά μου στον σωστό δρόμο. Όλοι οι αδελφοί μου μπορούν ν’ ακολουθήσουν στον δρόμο που τους οδηγώ. Αλλά εγώ απλά ακολουθώ τον δρόμο προς Εσένα, όπως Εσύ με καθοδηγείς και θέλεις να πορεύομαι.

Γι αυτό ας ακολουθήσουμε Έναν ο Οποίος γνωρίζει τον δρόμο. Δεν χρειάζεται να αργήσουμε και δεν γίνεται να ξεστρατίσουμε  πάνω από μια στιγμή μακριά από το στοργικό Του Χέρι. Πορευόμαστε μαζί, διότι ακολουθούμε Εκείνον. Και είναι Αυτός που κάνει το τέλος σίγουρο, και εγγυάται μια ασφαλή επιστροφή στην εστία μας. Μετ Χ Τσιντέα

ΑΜΗΝ
 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli





Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE