Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΘ 329









"Ουδείς έρχεται προς τον πατέρα ειμή δια του υιού". Η ταυτοποίηση με τον  Πατέρα  πραγματοποιείται μόνον αφού ο ασκούμενος  κατορθώσει την ένωση με , τον κυρίως εσωτερικό (ή κατά άλλους ανώτερο) Εαυτό.(Χριστό)






Έχω ήδη επιλέξει αυτό που θέλεις Εσύ.

Πατέρα, νόμιζα ότι είχα απομακρυνθεί* από το Θέλημά Σου, ότι το είχα αψηφήσει, είχα παραβεί τους νόμους του, και ότι είχα παρεμβάλλει μια δεύτερη θέληση πιο ισχυρή από την δική Σου.
Το πνευματικό μέρος της ψυχής όταν κατεβαίνει στους κόσμους της ενύλισης ποτέ δεν κόβει την σύνδεση με την πυγή της παραμένει συνδεδεμένη  μέσω της ενεργειακής Γέφυρας* που τον ελκύει πάλι όταν τελειώσει το έργο του στην Πυγή, εν προκειμένω το Άγιο Πνεύμα είναι αυτό που μας συνδέει με τον Πατέρα η την Αρχή των πάντων.
Και όμως, αυτό που είμαι* στ’ αλήθεια δεν είναι παρά η Θέλησή Σου, που έχει επεκταθεί και επεκτείνεται. Αυτό είμαι, και αυτό ποτέ δεν θ’ αλλάξει. Όπως Εσύ είσαι Ένας, έτσι κι εγώ είμαι Ένα μαζί Σου
"Ουδείς έρχεται προς τον πατέρα ειμή δια του υιού". Η ταυτοποίηση με τον  Πατέρα  πραγματοποιείται μόνον αφού ο ασκούμενος  κατορθώσει την ένωση με , τον κυρίως εσωτερικό (ή κατά άλλους ανώτερο) Εαυτό.(Χριστό)

Και αυτό επέλεξα την στιγμή της δημιουργίας μου, όπου η θέλησή μου έγινε για πάντα ένα με την δική Σου.

Εδώ γίνεται σαφές ότι η πνευματική οντότητα η Ιερός Υιός του Τέλειου όντος δημιουργείται ανεξάρτητα από το σώμα. Έχει δημιουργηθεί από τον Πατέρα κατά την Δημιουργία και όχι κατά την γέννηση του υλικού του σώματος  που στα χρόνια της πνευματικής συσκότισης  ταυτίζεται με αυτό και το  θεωρεί εαυτόν του  
Αυτή η επιλογή έγινε για όλη την αιωνιότητα. Δεν μπορεί ν’ αλλάξει, και να είναι σε αντίθεση με τον εαυτό της. Πατέρα, η θέλησή μου είναι δική Σου. Και είμαι ασφαλής, ατάραχος και γαλήνιος, σε ατέλειωτη χαρά, διότι είναι η Θέλησή Σου να είναι έτσι.
Ο ασκούμενος έχει αποταυτιστεί  από τον κατώτερο εαυτό και έχει ταυτιστεί με τον Ανώτερο Εαυτό εδώ τελειώνουν και οι μυήσεις , τελειώνει και ο δυισμός  και τα δύο έχουν γίνει ΕΝΑ .

Σήμερα, θα δεχτούμε την ένωσή μας ο ένας με τον άλλο και την Πηγή μας.

Στα Ουράνια πεδία δεν υπάρχει δυισμός Όλα είναι ΕΝΑ

 Δεν έχουμε θέληση άλλη ξεχωριστή από την δική Του, και όλοι μας είμαστε ένα διότι η Θέλησή Του μοιράζεται από όλους μας.

ΣΤΟΝ ΑΝΏΤΕΡΟ Εαυτό δεν υπάρχουν διαφορετικές Θελήσεις υπάρχει μόνο η Τέλεια  Θέληση .

 Μέσα από αυτή αναγνωρίζουμε ότι είμαστε ένα. Μέσα από αυτή βρίσκουμε επιτέλους τον δρόμο μας για τον Θεό.

Τ0 κείμενο του μαθήματος είναι με τα σκούρα γράμματα σε μετάφραση Χ Τσιντέα

 Τα ερμηνευτικά σχόλια είναι  σε πλάγια γραφή από την Παναγιώτα Σούλη
 Με την ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ


ΑΜΗΝ
 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1
yotasouli@gmail.com
The blogger giota souli




Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE