Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΥΗΣΕΙΣ ΜΘ320



ΧΡΙΣΤΙΚΈΣ ΜΥΗΣΕΙΣ
1)Η γέννηση στην Βηθλεέμ 
2)Το βάπτισμα στον Ιορδάνη
3)Η μεταμόρφωση στο όρος
4)Η Σταύρωση
5)Η Ανάσταση και η Ανάληψη
ΜΑΘΗΜΑ 320

 Ο Πατέρας μου δίνει όλη την δύναμη σε μένα. Στά Ευαγγέλια  υπάρχει η ανάλογη ρύση ·
Ματθ 28-18 Εδόθη εις εμέ πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης.

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο Ιερό  τέκνο του Θεού .Η εξαγνισμένη ψυχή που είναι  όπως ο Θεός την δημιούργησε καθαρό πνεύμα είναι απεριόριστη και έχει της ιδιότητες του πατρός της του επουράνιου και κανένα δεσμό με την γήινη ζωή της κατά συνέπεια δεν έχει τους περιορισμούς του χωροχρόνου, μπορεί να βρίσκεται στον χωροχρόνο αλλά δεν έχει επάνω της εξουσία.
Η Θέληση του Υιού ταυτίζεται πλήρως με τον Πατέρα Θέλει ότι θέλει ο Δημιουργός και Λυτρωτής του και αυτό πρέπει να γίνει .

 Όπως αναφέρεται και στην προσευχή που μας έδωσε ο Ιησούς  Πάτερ ημών ο εν τοις Ουρανοίς  γεννηθήτω το Θέλημα σου..

.Η Άγια θέληση του δεν μπορεί να μην γίνει, Γιατί ο Πατέρας του φωτίζει τον νου του, και εναποθέτει μπροστά του όλη την δύναμη και την αγάπη της γης και του Ουρανού.
 Σε εμένα κατοικεί όλη η δύναμη του Πατέρα μου .
Δεν υπάρχει όριο στην Θέληση σου και όλη η δύναμη έχει δοθεί και στον Υιό σου

Στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου στο εδάφιο 28-18   αναφέρεται   Και προσελθών ο Ιησούς, λάλησε προς αυτούς, λέγων· Εδόθη εις εμέ πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης.

 Ο Ιησούς δεν μας ξεχώρισε ποτέ ,αδέρφια του μας αποκαλεί και όσα κάνω εγώ θα τα κάνετε και εσείς  λέει μας ενθάρρυνε να σηκώσουμε τον σταυρό μας και να τον ακολουθήσουμε για να φθάσουμε και εμείς στην ανάσταση. Μέσα στα Ευαγγέλια είναι καταγραμμένες όλες οι μυήσεις* 
Τώρα μένει να εργασθούμε και εμείς προς αυτήν την κατεύθυνση και να πούμε όπως ο απόστολος Παύλος … Τον καλό αγώνα έχω αγωνιστεί, το δρόμο έχω τελειώσει, την πίστη έχω τηρήσει. 
 Λοιπόν, μου απομένει ο στέφανος της δικαιοσύνης.

ΑΜΗΝ
 Η ΟΜΆΔΑ ΜΕΛΈΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ souli.giota1 η 
yotasouli@gmail.com

The blogger giota souli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE