Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 52 ΠΕΡΙΛΗΨΗ 6-7-8-9-10


Αποτέλεσμα εικόνας για pictures of beautiful flowers


ΜΑΘΗΜΑ 52 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 6-10


Η σημερινή επανάληψη καλύπτει τις εξής ιδέες:

Μάθημα 6
Είμαι ενοχλημένος επειδή βλέπω κάτι  που δεν είναι εκεί

Η πραγματικότητα δεν είναι ποτέ τρομακτική. 3Θα ήταν αδύνατον να με ταράξει. 4Η πραγματικότητα φέρει μόνο την απόλυτη γαλήνη. 5Όταν είμαι ενοχλημένος είναι γιατί πάντοτε, έχω αντικαταστήσει την πραγματικότητα με ψευδαισθήσεις που εγώ έχω επινοήσει. 6Οι ψευδαισθήσεις είναι ενοχλητικές διότι τους έχω προσδώσει πραγματικότητα, και έτσι θεωρώ την πραγματικότητα  σαν ψευδαίσθηση.7 Τίποτα  μέσα στην δημιουργία του Θεού δεν επηρεάζεται με κανένα τρόπο από τη δική μου σύγχυση. Πάντα ενοχλούμε από το τίποτα.

Μάθημα 7
Βλέπω μόνο το παρελθόν.

Καθώς κοιτάζω γύρω μου, καταδικάζω τον κόσμο που αντικρίζω3  Αυτό το ονομάζω όραση. 4Βαστάω το παρελθόν ενάντια σε όλους και όλα, κάνοντάς τους εχθρούς μου. 5Όταν θα έχω συγχωρήσει τον εαυτό μου και θυμηθώ Ποιος είμαι, τότε θα ευλογώ τους πάντες και τα πάντα που βλέπω. Δεν θα υπάρχει πια παρελθόν, και έτσι δεν θα υπάρχουν ούτε εχθροί. Και θα κοιτάζω με αγάπη όλα όσα δεν έβλεπα πριν.

Μάθημα 8
Ο νους μου είναι προκατειλημμένος με  παλιές σκέψεις

Βλέπω μόνο τις δικές μου σκέψεις, και ο νους μου είναι προκατειλημμένος με το παρελθόν. 3, Τι μπορώ να δω έτσι όπως είναι πραγματικά; 4Ας θυμηθώ ότι κοιτώ το παρελθόν για να εμποδίσω το παρόν να ανατείλει στο μυαλό μου. 5Ας καταλάβω ότι προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον χρόνο εναντίον του Θεού. 6Ας μάθω να διώχνω το παρελθόν, συνειδητοποιώντας ότι δεν παραιτούμαι από τίποτα που να έχει αξία.

Μάθημα 9
Δεν βλέπω τίποτα έτσι όπως είναι τώρα.

Εάν δεν βλέπω τίποτα έτσι όπως είναι τώρα, μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα ότι δεν βλέπω τίποτα. Μόνο αυτό που είναι τώρα, μπορώ να δω.4 Η επιλογή δεν είναι αν θα βλέπω το παρελθόν ή το παρόν ∙ η επιλογή  είναι απλά αν βλέπω ή όχι. Αυτό που έχω επιλέξει να κοιτάζω μου έχει κοστίσει την  όραση. Τώρα  θα επέλεγα να δω πάλι .


Μάθημα 10
Οι σκέψεις μου δεν σημαίνουν τίποτα.
Δεν έχω ιδιωτικές σκέψεις. Και όμως  μόνο ιδιωτικές σκέψεις καταλαμβάνουν το νου μου Τι μπορούν να σημαίνουν αυτές οι σκέψεις; Δεν είναι υπαρκτές, γι αυτό δεν σημαίνουν τίποτα. 6Όμως ο νους μου είναι μέρος της δημιουργίας,  και μέρος του Δημιουργού του. Δεν θα ήταν καλύτερα να ενωθώ με την σκέψη του σύμπαντος παρά να σκεπάζω αυτό που είναι πραγματικά δικό μου με τις αξιολύπητες και χωρίς νόημα «ιδιωτικές» σκέψεις μου;***


Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE