Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 51 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 1-2-3-4-5











51

Μάθημα 1
Βλέπω το τίποτα που σημαίνει τίποτα
Η αιτία για αυτό είναι ότι  βλέπω  το τίποτα, και το τίποτα είναι χωρίς έννοια.3 Είναι απαραίτητο να το αναγνωρίσω αυτό, για να μου επιτραπεί να μάθω να βλέπω.4 Αυτό που νομίζω ότι βλέπω τώρα έχει πάρει την θέση της  όρασης.5 Πρέπει να το αφήσω να φύγει κατανοώντας ότι δεν έχει κανένα νόημα, έτσι ώστε  η όραση να το αντικαταστήσει.

Μάθημα 2
Έχω δώσει σε ό,τι βλέπω όλη την έννοια που έχει για μένα.
Τα  έχω κρίνει όλα όπως τα θεωρώ και είναι αυτό και μόνο αυτό που βλέπω. Αυτό δεν είναι  όραση. Είναι απλά μια ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, επειδή οι κρίσεις μου είναι εκτός πραγματικότητας  Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω την έλλειψη εγκυρότητας των κρίσεών μου, επειδή θέλω να δω . Οι κρίσεις μου με έχουν πληγώσει, και δεν θέλω να βλέπω σύμφωνα με αυτές.

Μάθημα 3
Δεν κατανοώ τίποτα από ό,τι βλέπω
2
Πως θα μπορούσα να κατανοήσω αυτό  βλέπω αφού το έχω κρίνει λάθος; 3Αυτό που βλέπω είναι η προβολή των δικών μου λανθασμένων σκέψεων.4 Δεν κατανοώ ότι  βλέπω επειδή δεν είναι κατανοητό.5 Δεν υπάρχει νόημα στο να προσπαθήσω να το κατανοήσω.6 Αλλά υπάρχει κάθε λόγος να το αφήσω , και να κάνω χώρο γι αυτό που μπορεί να ειδωθεί, να κατανοηθεί και να αγαπηθεί .7 Μπορώ να το ανταλλάξω με αυτό που βλέπω τώρα, απλά και μόνο με την προθυμία μου να το κάνω.8 Αυτό δεν είναι μια καλύτερη επιλογή από εκείνη που είχα κάνει πριν;

Μάθημα 4
Αυτές οι σκέψεις δεν σημαίνουν τίποτα.

Οι σκέψεις που με απασχολούν  δεν σημαίνουν τίποτα επειδή προσπαθώ να σκεφτώ χωρίς τον Θεό.3 Αυτό που αποκαλώ «οι σκέψεις μου» δεν είναι οι πραγματικές μου σκέψεις. 4Οι πραγματικές μου σκέψεις είναι οι σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό.5 Δεν είναι στην επίγνωση μου  επειδή τις έχω υποκαταστήσει με τις δικές μου σκέψεις.6 Είμαι πρόθυμος να αναγνωρίσω ότι οι σκέψεις μου είναι χωρίς έννοια  και να τις αφήσω να φύγουν.7Επιλέγω να αντικατασταθούν από αυτές που ήθελαν να αντικαταστήσουν .8 Οι δικές μου σκέψεις  είναι χωρίς ουσία, ωστόσο στις σκέψεις που σκέφτομαι με τον Θεό έγκειται όλη η δημιουργία.




Μάθημα 5
Ποτέ δεν είμαι ενοχλημένος για την αιτία  που νομίζω.

Ποτέ δεν είμαι ενοχλημένος για την αιτία που νομίζω διότι συνεχώς προσπαθώ να δικαιώσω τις σκέψεις μου. Συνεχώς προσπαθώ να τις κάνω .αληθινές  Κάνω όλα τα πράγματα εχθρούς μου, έτσι ώστε ο θυμός μου να είναι δικαιολογημένος και οι επιθέσεις μου σίγουρες . Δεν έχω συνειδητοποιήσει πόσο κακή χρήση έχω κάνει σε όλα όσα βλέπω αναθέτοντάς τους αυτό τον ρόλο. Το έχω κάνει αυτό για να υπερασπιστώ ένα σύστημα σκέψεις που με έχει πληγώσει, και που δεν το θέλω πια. Είμαι πρόθυμος να το αφήσω να φύγει. ****








Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE