Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ 115

MAΘHMA115 
Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:
«Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.»
Η λειτουργία μου εδώ είναι να συγχωρώ τον κόσμο για όλα τα σφάλματα που έχω κάνει. Γιατί έτσι απελευθερώνομαι κι εγώ από αυτά, μαζί με όλο τον κόσμο.
«Ο ρόλος μου είναι σημαντικός στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία.»
Είμαι σημαντικός για το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία του κόσμου. Διότι Αυτός μου έδωσε το σχέδιό Του, ώστε να μπορώ να σώσω τον κόσμο.
Στην ώρα:
«Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.»
Στην μισή ώρα:
«Ο ρόλος μου στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία, είναι σημαντικός.»
ΜΑΘΗΜΑ 116

Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:

« Το Θέλημα του Θεού για μένα είναι η απόλυτη ευτυχία.»

Το Θέλημα του Θεού είναι η απόλυτη ευτυχία για μένα. Και γίνεται να υποφέρω μόνο όταν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια άλλη θέληση, ξέχωρη από την δική Του.

«Μοιράζομαι το Θέλημα του Θεού για ευτυχία για μένα»

Μοιράζομαι το Θέλημα του Πατέρα μου για μένα, τον Υιό Του. Ό,τι μου έχει δώσει Αυτός, είναι το μόνο που θέλω. Ό,τι μου έχει δώσει είναι το μόνο που υπάρχει.

Στην ώρα:
« Το Θέλημα του Θεού για μένα είναι η απόλυτη ευτυχία.»

Στην μισή ώρα:
«Μοιράζομαι το Θέλημα του Θεού για ευτυχία για μένα»
ΜΑΘΗΜΑ 117
Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:

«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι επίσης και ευτυχία.»

Ας θυμηθώ ότι η αγάπη είναι ευτυχία, και τίποτα άλλο δεν φέρνει χαρά. Κι έτσι επιλέγω να μην δεχτώ κανένα υποκατάστατο για την αγάπη.

«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει αληθινά

Η αγάπη είναι κληρονομιά μου, και μαζί με αυτή και η χαρά. Αυτά είναι τα δώρα που μου έδωσε ο Πατέρας μου. Επιθυμώ να δεχτώ ό,τι είναι δικό μου αληθινά.

Στην ώρα:
«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι επίσης και ευτυχία.»

Στην μισή ώρα:
«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει αληθινά.»

ΜΑΘΗΜΑ 118

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».


Σήμερα θα δεχτώ την γαλήνη και την χαρά του Θεού, ανταλλάσοντας τες με χαρά με όλα τα υποκατάστατα για την γαλήνη και την ευτυχία, που έχω φτιάξει εγώ.

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»


Ας ησυχάσει η δική μου αδύναμη φωνή, και ας ακούσω την ισχυρή Φωνή της Αλήθειας να με επιβεβαιώνει η Ίδια ότι είμαι ο τέλειος Υιός του Θεού.
Στην ώρα:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».
Στην μισή ώρα:

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»
ΜΑΘΗΜΑ 119

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση.

«Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»


Κάνω λάθος όταν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο. Είμαι Υιός του Θεού, του οποίου ο Εαυτός αναπαύεται με ασφάλεια μέσα στο Νου του Θεού.

«Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα στην πραγματικότητα»


Θα συγχωρώ όλα τα πράγματα σήμερα, έτσι ώστε να μπορέσω να μάθω πώς να δέχομαι την αλήθεια μέσα μου, και να κατορθώσω να αναγνωρίζω την αθωότητά μου.
Στην ώρα:

«Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»


Στην μισή ώρα:

«Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα στην πραγματικότητα»

ΜΑΘΗΜΑ 120

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση:

«Αναπαύομαι μέσα στο Θεό».

Μέσα στον Θεό αναπαύομαι σήμερα, και Τον αφήνω να εργαστεί μέσα μου και μέσα από μένα, ενώ εγώ αναπαύομαι μέσα σε Αυτόν με ήρεμη και απόλυτη βεβαιότητα.

«Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός».


Είμαι Υιός του Θεού. σήμερα αφήνω κατά μέρος όλες τις αρρωστημένες ψευδαισθήσεις για τον εαυτό μου, και αφήνω τον Πατέρα μου να μου πει Ποιος πραγματικά είμαι.
Στην ώρα:

«Αναπαύομαι μέσα στο Θεό».


Στην μισή ώρα:

«Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE