Δευτέρα 24 Μαΐου 2010


ΟΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΓΩ
Κανένας δεν μπορεί να δραπετεύσει από τις ψευδαισθήσεις εκτός και αν τις κοιτάξει καλά. Το να μην τις βλέπεις είναι αυτό που τις προστατεύει. Δεν χρειάζεται να οπισθοχωρείτε μπρος στις ψευδαισθήσεις, Διότι δεν μπορούν να γίνουν επικίνδυνες .Είμαστε έτοιμοι να κοιτάξουμε από πιο κοντά τον τρόπο σκέψης του εγώ Γιατί εμείς μαζί έχουμε τον φανό που θα το διαλύσει. Αφού συνειδητοποιήσεις ότι δεν το θέλεις. Πρέπει να είστε έτοιμοι. Ας είμαστε πολύ ήρεμοι καθώς το κάνουμε αυτό γιατί ειλικρινά ψάχνουμε για την αλήθεια. Οι δυναμικές του εγώ θα είναι το μάθημα μας για λίγο γιατί πρέπει να δούμε πέρα από αυτό δεδομένου ότι το έχεις ΚΑΝΕΙ πραγματικό. Θα διορθώσουμε αυτό το λάθος μαζί και μετά θα κοιτάξουμε ήσυχα πέρα από αυτό προς την αλήθεια .
Τι είναι η θεραπεία, παρά η κατάργηση όλων που στέκονται εμπόδιο στην γνώση; και πώς μπορεί κάποιος να διαλύσει τα εγώ εκτός από να τα κοιτάξει ευθέως ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ; Μην φοβάστε γιατί αυτό που θα κοιτάξετε είναι η πυγή του φόβου, αλλά σίγουρα έχεις μάθει ως εδώ, ότι ο φόβος δεν είναι αλήθεια .Έχουμε δεχτεί μέχρι εδώ το γεγονός ότι οι επιρροές του μπορούν να διαλυθούν απλά αρνούμενοι την πραγματικότητα τους το επόμενο βήμα προφανώς είναι ότι αυτό που δεν έχει αποτελέσματα δεν υπάρχει
Οι νόμοι δεν λειτουργούν στο κενό, και αυτό που οδηγεί στο τίποτα δεν έχει ΣΥΜΒΕΙ Εάν η πραγματικότητα αναγνωρίζεται από την επέκταση της αυτό που εκτείνεται στο τίποτα δεν είναι πραγματικό. Μην φοβάστε λοιπόν να κοιτάξετε τον φόβο γιατί δεν μπορείτε να τον δείτε Η διαφάνεια αναιρεί την σύγχυση εξ ορισμού και αν κοιτάξουμε το σκοτάδι μέσα από το φώς διαλύεται Ας αρχίσουμε το μάθημα της δυναμικής του εγώ με το να κατανοήσουμε ότι ο όρος ΜΟΝΟ ΤΟΥ δεν σημαίνει τίποτα . Στην πραγματικότητα εμπεριέχει την αντίφαση που το κάνει χωρίς σημασία. ΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεπάγετε την εξουσία να κάνει κάτι και όλη η πλάνη του διαχωρισμού έγκειται στην πίστη ότι το εγώ έχει την δύναμη να κάνει τα ΠΑΝΤΑ.
Το εγώ είναι φοβικό επειδή το πιστεύετε. Αλλά η αλήθεια είναι πολύ απλή ΟΛΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΡΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΌ ότι δεν έρχεται από τον θεό δεν έχει δύναμη να κάνει οτιδήποτε Επομένως όταν κοιτάζουμε το εγώ δεν το εξετάζουμε ως δυναμική αλλά ως αυταπάτες Επομένως μπορούμε να εξετάζουμε ένα ψευδές σύστημα χωρίς φόβο γιατί αυτό δεν μπορεί να έχει καμία επίδραση. Εάν η πυγή του δεν είναι αληθινή Ο φόβος γίνετε προφανώς ΑΝΌΗΤΟΣ εάν κάποιος αναγνωρίσει τον σκοπό του ΕΓΩ το οποίον είναι τόσο φανερά ανόητο που οποιαδήποτε προσπάθεια ΓΙΝΕΤΕ γι αυτό. Έχει ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο στόχος του εγώ είναι ρητά ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΓΩ .Από την αρχή επομένως ο στόχος του είναι ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ και η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ η ανεξαρτησία από όποια άλλη δύναμη εκτός από την δική του ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ. Κάθε ιδέα έχει ένα σκοπό και ο σκοπός του είναι η φυσική επέκταση του εαυτού του ,Ότι είναι και Ότι προέρχεται από το εγώ είναι η φυσική προέκταση της κεντρικής του πεποίθησης. Ο τρόπος να αναιρέσετε τα αποτελέσματα του είναι απλά να αναγνωρίσετε, ότι η πυγή του δεν είναι φυσική και δεν είναι σε συμφωνία με την αληθινή σας ΦΥΣΗ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

IO CHE AMO SOLO TE